Thursday, May 12, 2011

Fast n Furious5 : 7 0ut 0f 10



last minute punya plan nak tgk crita F5 with my adek huzey, dewi n his bf.. shud be ptg tadi.. but memandangkan ada claz pukol 7 .30 tadi.. have to cancel then.. takut nanti mcm2 bg alasan tak dpt nak pegi claz bcoz fokus dh ilang lps tgk cita.. penin kepala n 1001 mcm alasan teettt~ XD so plan esok pagi jer lah.. but after claz kol 9.30 tba2 nak plan tgk cita f5 jadi balik.. cun otw balik my sis dewi msg pegi tgk bf dia show skill futsal.. so me ngn my lil bro huzey je pegi.. so huzey pun kejeron nak tgk crita.. balik cek tenet, tgk kol bpa ader.. 10.30! cepat2 kemas chow.. sampai sana FULL! amik jak lah 11.30... dah stat ngantok dah.. coz skrg makin tua.. tito tak dpt nak lambat.. tak dpt mcm dulu2, mata maseh segar sampai lewat mlm.. hehe.. so juz hopefully cita ni tak buat ngantok.. then,


BAMMM!!!

mata trus segar bulat nampak guy ensem n hot ni.. astaghfirullahalzim!! hahhaa... yang suma mpuan dlm hall tadik sampey kaki hayun2.. bertepok tgn sronok sgt tgk Van Diesel nie.. Van tak payah buat aksi seksi.. pose mcm ni dah hot!.. dgr sora mmg bunyi lelaki.. astaghfirullahalzim! tapi tadi terganggu dr mula sampai aher crita.. sbb sorang laki yang dudok depan saya, tinggi sgt.. so terpaksa lah senget ckit ke tepi.. mmg tak nampak sgt.. leher pun sakit.. bila sakit so fokus pun kurang.. bgs lah juga so tak lah gila sgt tgk Van ni.. kene kawal mulut, mata dan perasaan hahaha!

stunt suma n action mmg dahsyat.. tak pyh byk ckp.. tgk sendiri jer lah.. baru puas hati.. hehe okelah nak tito dulu.. knk post baru dpt tito.. takut esok lupa pulak.. hee.. gudnyte! sblm tito amik wuduk, bc ayat kursi, 3 Qul sblm tito n tasbih fatimah.. amin..

* mok ngga cta penunggu istana n gangster KL*

3 comments:

Anonymous said...

va! kitak ada tangga sik ujong nya?? ada part ujong aie, eva mendes datang...

eVa said...

aok!!! ada.. bgs mek x kuar awal dr hall ya tek.. duhal ada gik sambungan ya.. mesti best!! hehe

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

cte ni pun sy x tgk kt wyg..bli cd cetak rompak je.hahaha..pki buang.xde masa la nk g wyg.