Tuesday, May 24, 2011

lomobooth : every month : @waterfront kuch





feel happy lomohunter masok newspaper, The Borneo Post.. thx to our member randy yang arrange sesi temuramah dgn reporter borneo post.. hehe;)





setelah 3 kali tidak dpt join tlg menjaga lomobooth kerana terlalu bz, akhirnya bulan ini dpt jugak join.. tp tak dpt nak join dr tghari.. so lambat sikit sbb ada kursus dr pagi.. selesai kursus pukol 4 trus balik rumah kejap, mandi siap2, pakai bj lomo kaler merah.. tdg pun kaler merah.. semangat betol, mcm first time join dulu2.. hehe


me n shichi.. shichi baru dpt dtg malam.. sbb kurang sehat... si comel ni pun terer tentang lomo mcm abg dia wandy jugak..

kalau dah jumpa tu mcm bertahun2 tak jumpa.. haha..

my lil bro n my lil sis.. thx for coming.. love u two..

with baby holga.. kecil mcm sharpener.. puteh.. my fav colour! tp nak crk film ni susah sgt.. huhu.. kalo ada utk bby holga ni baru beli..

wandy bg kita org tgk bedio ttg lomo.. rasanya bedio masa dia pegi lomokids buat lomowall event kat melaka kalau tak silap saya..

selesai event, kita org rilek g makan kat celebrity cafe...



so nak tahu pasal lomo, next time datanglah beramai2.. lepak ngn kta org skali..

1 comment:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

lomo ni femes kt borneo je kot.cni cm kurg la..nk bli pun x thu kt mn.dslr brlmbak la.bsr gedabak..x minat.