Monday, May 23, 2011

meet Mr Abu... Bella's new friend...

Day 1
meet mr Abu.. umo 3 tahun lebih.. dah lama cari sapa nak d kawenkan dgn bella ni.. bella pun dah dewasa.. hopefully yang ini menjadi.. takut2 mcm hari tu tak menjadi.. sebaliknya menjadi kawan pulak.. bukan taste bella kot.. hehe.. mula2 tgk, rupa Abu ni nampak garang tp mesra alam betul.. bawa jer dtg ke rumah ni trus manjer2 ngn kiter org.. rupanya hati ada bunga.. hehe.. bgslah tu.. senang nak bermesra dgn bella nanti..

hehe comel sgt.. adalah org tanya kenapa nama si kucing ni abu.. tak boleh nak tuka.. my sis ckp nanti soi pulak.. haha..tgk bella ni takut sgt dgn abu.. abu terlalu awal nak approach bella..




Day 2
abu masih lagi berusaha nak bkwn dgn bella..


nampak perubahan XD


tadaaa.. hahaha.. asal bgamba mcm ni je lah posing abu.. no xpresion on his face hehe.. but still hati ada bunga. hehe

2 comments:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

dlm hati abu ada taman..haha.gelojoh nk ngurat awek.wawawaa..;)) tkt bella dirembat jantan yg lain.

eVa said...

iz : ahhha tp tak menjadi jugak.. bella tak nak..