Tuesday, May 31, 2011

wajahmu diselidung warna hitammu.. ivy hehe


memerlukan satu senjata yang hebat utk menangkap gamba kucing saya ivy.. alaaa camera dslr.. hehe... sian sgt sbb kalau nak amik gamba mesti raut muka dia tak nampak.. berkali2 snap pun tak boleh pakai.. mmg tak nampak.. yang nampak warna nya hitam, n bentuk muka.. mata n hidung dan mulut ntah kemana.. tak dpt nak jd model ivy ni hehehe

bulat sgtlah mata tu.. haa nampak ckit.. berkali2 snap ni.. yang ni jer nampak mata..

gamba pasppot ivy.. hehe

haa.. ni dia suka sgt2 tido berkipas.. bukan main koat lagi kipas ni.. no 3!

sleeping beauty.. adek saya buatkan utk dia beradu..
alahai sejok jer bila tgk kucing.. hehe






2 comments:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

sy ada sesuatu tabiat.sy x bole tgk binatang berbulu sgt.nk2 plk yg bulu tebal cm ni.rs nk cukur je bulu2 dia.then pki kn bju.hahaha ;))

eVa said...

iz : ih ih ih .. tak baik.. kesian kucing xda bulu.. kang diaorg sjok..hehe