Wednesday, June 15, 2011

baru hari ini layan nora eleena


ahhaah!. baru hari ini nak tgk.. sblm crita tu mula bsiaran, byk sgt tweet n bbm kwn sy update " nora eleena" aaron aziz" selalu sgt.. masa tu hati blom terbuka lagi nak tgk.. tp skrg.. baru nak tgk.. adoh sedih betoiii.. geram pulak tgk yvonne tu.. seth mmg penyabar.. mcm2 ujian.. itulah.. kalau da jodoh mmg ader.. even dah kawen.. sian pulak.. esok dah nak abis kan.. bgslah juga tgk ujung2 episod.. kalau dari mula tgk, konfom sy ngereco tak habis lam tweet.. saya pulak yang lebih2 ehehehe


* tak tauk pulak si artis nora eleena ni adek kepada sam bunkface, adek laki sy lebih tahu menahu lagi.. (poret hahaha)

*suka tgk kulit muka aaron aziz, licin n bersih.. ;D

3 comments:

mrs. daydeck said...

samalah kita.. ujong2 baru layan.. hahaha..

Redbloodsnow said...

mek nang x pernah lah dia cita tok. coz mek suk layan cinta melodi..hehe

eVa said...

mrs daydeck : hahaha.. mek malas lamak ilak ngga.. scene nok nyakit ati ya mek malas hehe.. kedak apa jak kta.. haha

redbloodsnow : ahhaha cita pa ya zie? cita indon kah? channel apa?