Thursday, June 9, 2011

tepat pada hidung.. GOL!!!

cuba ketis skali dekat hidong yang ada jerawat di dalam, mmg sedap rasanya kan.. NIKMAT betol.. kalau secara tak sengaja tba2 kena langgar oleh tangan terkena kat hidung adohai.. MELETUP.. keluar air mata.. sapa2 nak cuba.. rugi tak cuba.. nikmat betul tu.. sentuh ckit dr luar dah terasa sakit, lebih2 lagi nak korek sbb gatal.. eyh tipu.. nak korek buang emas galian jugak.. haha.. hari ini baru perasan tumbuh satu makluk iaitu jerawat singgah dalam hidung.. adoi.. xpa.. org ckp kalau langsong takda jerawat pun tak healthy gak.. ada jerawat sbb toksin byk dlm bdn.. kira ni buang toksin lah kan.. kene byk sabar da jerawat.. control sikit muka menahan sakit..



saya dpt info dr luar "Jerawat di batang hidung bermaksud tulang belakang kita mungkin bermasalah Di hujung hidung mungkin kerana haba perut melampau dan sisitem penghadaman tidak normal Di salah satu hujung hidung pula boleh dikaitkan dgn ovari atau sistem reproduksi "

patutlah sejak kebelakangan ni sakit badan belakang.. hehehe ;p

No comments: