Sunday, July 17, 2011

akan datang hari, mulut dkunci, kata tak ada lagi

ya Allah.. episod cinta Stanza Cinta hari ini sedih giler.. dgn lagu dia yang sayu lagi2, lagu chrisye, ~~akan datang hari, mulut d kunci, kata tak ada lagi~~

ayat2 dalam crita stanza cinta ni dan tone lagu n lirik membuatkan mood keinsafan terasa trus masok dalam hati.. lps tu uztad ceritakan kelebihan seorang isteri dgn aaron.. muka aaron yang tgh dgr.. adoi2.. jujoh aek mata org srwk ckp.. (berlinangan air mata)... sbenarnya byk episod saya terlepas.. yang mlm ini tgk dr setgh sampai habis.. yang kasihan sgt bila aaron dah ckp nak jadikan isteri dia..


tak lama lagi nak puasa, so crita tv pun dah nak dekat insaf kot hehe.. bgs2.. ambik mood XD





*** lirik lagu ni best sgt2..

No comments: