Monday, July 4, 2011

anak kucing bawah enjin

dalam tak sedar otw pegi rumah kwn nak ambil brg.. anak kucing saya pulak tumpang skali kat bawah enjin.. terkejut dgr bunyi pabila sampai kat rumah kwn.. tgk2.. nampak kaki dan ekor dia.. ( belom ada nama, masih baby) gelabah kejap.. sebab takut kucing tu dah mati ke lom.. eyh tapi da bunyi.. cek tgk maseh hidup.. comot lagi.. tadi bawa laju2.. lepas tu byk lalu kat kelopak air d jeraya tadi.. kesian betol.. mesti kene tempias n dlm kesejokan.. alhamdulillah maseh hidup.. cepat2 kuarkan.. sbb takut kena panas pada enjin.. huhuhu.. kena letak lam cage ni.. nampak jahat.. tp demi keselamatan.. sayang meow meow.. ;)




berjaya!


* nakal betol anak kucing ni..

6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

tedah.. nang nerais menar lah nya rah enjin ya. nasib bait lah sik kenak lenyek tayar.

tauk jwak nya ya jahat tek?? :P

eVa said...

asada : yalah tek.. tedah lu jak.. bgs mek dgr,, mun xdgr tek, adoi..nangis mena mek..asa bsalah..

hahaha! nampak jahat bh engkah lam cage.. ada reason juak bh hehe

SEN said...

teringat kmk iklan omo rah tibi nok miak sekolah rendah nemu pusak rah parit kakya mbak balit rmh..

GreenLava said...

Saya pernah sekali tolong kelurkan anak kucing bawah enjin kete jiran. Bukan main susah sebab di tak mau lepas. Bila dah keluar nampak di terketar-ketar...takut...kesian.

eVa said...

sen : eyh aok ow.. lamak dh iklan ya hehe

greenlava : a'a itulah.. smlm saya tarik ekor dia dulu.. terpaksa jugak.. janji dpt kluarkan.. hehe

*Vivilicious* said...

haha sen lok...lawak2!