Sunday, July 10, 2011

malaysia minta di jajah oleh nafsu sendiri

saya tak sokong sapa2 dlm demokrasi or watever it is.. yang tak best.. kepala perhimpunan ni org india.. pernah menang kes lawyer utk kes murtad lina joy ... melayu mmg senang dperbodohkan.. ada agenda dsebalik semua perhimpunan.. suma tak nampak.. nak freedom??? bukan freedom.. tp nak kuasa balik!! sapa nak kuasa balik??cari lah sapa kepala2 BERSIH.. senang2 melayu kenak cucok.. yang di barisan hadapan perhimpunan majoriti mlayu.. byk kena tangkap mlayu.. yahudi pun ketawa aa tgk negara islam jadi mcm ni.. so senang yahudi buat kerja nanti.. malas nak ckp byk.. pandai2 lah.. masing2 ada pendpt sendiri..

bukan main buat bedio mcm palestin, keadaan kta bukan mcm palestin.. dia org nak merdeka.. tp kta dah merdeka nak cari apa lagi? nak kena jajah?

membangun sesebuah negeri berzaman-zaman bertaun2, tapi menghancur satu negeri dalam sesaat seminit..


** ishh boring naa jd mcm tok.. xsuka nak berperang sama kedirik bh.. lewat juak tak org tok koh..

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

ni semua angkara yg gile kuasa..org melayu pon bodoh ikot kan je..


Entri terkini : Aku vs Camera dan korang yang gile camera
Entri sebelum :Diorang ni lesbian??
Watch my video songs ^_^

eVa said...

taufan bin ribut : ituuu lah.. geram betul..

muz said...

dunia sudah di akhir zaman.... :)

eVa said...

muz : haaa betol2.. huhu.. sedih tgk mcm ni