Sunday, August 21, 2011

chicken carbonara spaghetti

berbuka dgn my fav spaghetti d pizza hut.. chicken carbonara... saya mmg tak pandai makan piza.. so kalau org ajak mkn sana, ni wajib d order.. n mushroom soup! om nom nom nom..


hari ini saya berbuka dgn adek laki saya huzey...


susah betol takda org tlg amikkan gamba.. so selfcaption lah jawab nyer..


selepas kira 6 minit berbuka, satu waitress tu dtg tanya piza adek saya dah sampai ker tadi ? saya cakap sudah tadi dh.. mana piza? dah abis kena mkn dah.. trus waitress tu gelak sbb 5 minit baru berbuka pizza dh habis dah.. cepat giler adek saya ni mkn..

6 comments:

L@dyKichiMachiko said...

mek suka mam piza tp sikpat slalu.. mun asa teringin bok mkn.mushroom soup best mun cicah ngan garlic bread. yummyy..kembang liur mek.

~hahaha...nmpk ilak adik ktk ya kebuluran stlh seharian menahan lapar dan dahaga~

Uchi kay-f @hmad said...

saya pun tak gemar piza tapi if adek beli mknlah jgak krg majuk plak...*jaga hati*

eVa said...

ladykichimachiko : haha.. p mek xpande mkn garlic bread.. xtauk pahal.. mek alu ngabis soup jak.. hehe

kay-f : haha.. blaja2 suka mkn piza yer :D

CHU MAJORFLAVA said...

whuaaaaaaaa....ikotttttt!!!

hani apandi said...

kmk suka mushroom soup pizza! sedap!tringin dah kmk tok.adoheh.sikpa, lak mek jejak pizza juak.hee.

eVa said...

chu : plan kta kelak chuuu!!! mesti k !!

hani : hahaha.. g jgn x g.. mek ingin nak pegi gk haha