Thursday, August 18, 2011

cinta muka buku.. sweet melody song!






baru hari ini tau nama penyanyi comel berumur 16 taun ni.. Najwa Latif.. jeles tgk dia pandai main gitar.. hehe.. first dgr lagu ni trus suka.. cute sgt melodi!.. kwn saya ckp najwa latif pernah main kat MHI(malaysia hari ini).. sy tak sempat tgk sbb kerja.. tgklah video klip.. comel jugak budak laki tu haha..


tp ada sesetgh org tak setuju dgn videoclip ni sbb cara tak elok bercinta or berkenalan dlm fb.. mcm dunia chat jugak... harap2 budak remaja lain tak ekot.. tak semua seindah mcm videoklip ni... sekadar hiburan.. saya takper.. dh besar tak yah ekot.. dh melalui dh.. gelak sorang tgk videoclip nih.. haha









4 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

emm same dgn saya..pes dgr minggu lps kat hot fm jam 2pgi ngee......

"Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta....."

ps:-maaf bertanye si tahi lalat bwh bibir itu adik kamu ke?opss...ngee

hani apandi said...

kmk suka juak lagu tok.best ohh.muda2 dah pande belagu setaraf ana raffali.bestnye..sora pun kacak.nang berbakat nya....

kmk sik pande main wpun sigek alat muzik.hee.teruk skali~

Redbloodsnow said...

sora nya kck ow. best mun ada bakat kdk nya tok. upload jak video dirik lagu kat youtube. lamak² kompom jd artis..hehehe.

mun tak lom tauk la...nya tok di jumpai di youtube oleh sykt recording. best ow

eVa said...

uchi kay-f ; haha mesti hafal lirik tu.. tp mmg best aa lagu sama skali.. fun with the melody n lyric! sweet..

haha yup adek saya no 2 tu.. hehe

hani : aok eyh.. best da jak cdak.. dah rezeki cdak bh ow..

hahah sama kta deng.. nak blagu boh jak.. pusak kmk gik tauk sora mek nyerin ilak alu pengor pusak mek ngga hahaha

redbloodsnow : hahaha nepat skati uplot zie.. mun mek uplot kompom kenak anok kenak sora kedak kaong2 jual ikan sayo hahaha..

aie mena?? best da jak.. org gik nemu bedio nya.. nang rezeki nya eyh..