Wednesday, August 3, 2011

ombak rindu

mantap! crita novel lagi.. pelakon pun mantap.. lagi2 aaron aziz!!hehe maya karin, lisa surihani n bront palarae! nak tgk.. mesti best.. sesiapa yang pernah bc novel, mmg tak sabar nak tgk kan..


7 comments:

syaz@rozelt said...

terbaek nie..x saba nak tg muvi nie sbb novel die pon mmg sgt best!hehe

LaLaLovy said...

pernah baca novel ni. lupa cerita dia. hehe. novel lama da nih.. =)

eVa said...

syaz@rozelt ; itulah.. tak sabar jugak hehe

lalalovy : a'a novel ni mmg dah lama punya.. tahun 2000

shandye. said...

adaptasi novel ke layar perak kena hati-hati sikit. kadang2 versi filem tidak menepati expectation mereka yg sudah membaca novelnya.

eVa said...

shandye : setuju! sy berasa untung sbb saya belom pernah baca novel tu.. tak nak bc sbb tak nak frust nanti bila tgk movie ni .. eheheh..

ainaa said...

wahhh ! nak tengok. ombak rindu bes kott. izzah and hariz

eVa said...

ainaa : itulah tak sbr nih! hehe