Monday, August 1, 2011

ramadhan tiba

selamat menyambut ramadan utk semua umat islam.. bulan d tunggu2.. akhirnya tba.. melepas rindu d bulan ini..

seronok kalau berbuka puasa bersama keluarga.. rindu my family d miri.. tak mengapa, harap dapat cuti lebih nak balik miri cepat2..


insyaAllah cuba tingkatkan lagi amalan dlam bulan puasa ni.. byk sgt pahala lam bulan ni.. cakap kena kurang ckit.. tak boleh nak mengeluh marah pa semua.. byk zikir dan buat amalan lain automatik dpt kurangkan benda2 yang boleh memakruhkan puasa.. hehe


*** lama sangat tak buat entry selepas nenek meninggal jumaat lepas.. trasa sangat nenek dah takda lagi.. hmmmm.... masih sedih lagi.. walaupun nenek saya bukan islam, tiap tahun ramadhan tba, lmesti nenek bawa kita org cucu cicit berbuka puasa skali.. nenek pun ada fav food kalau berbeli d bazzaar.. nenek suka mkn celorot.. yang mcm askem tu.. hee comel nenek makan kueh tu.. hehe.. rindu ;(