Tuesday, August 23, 2011

taraweh d bulan ramadhan


alhamdulillah.. sempat menunaikan taraweh d masjid.. sbelum ni taraweh kat rumah saja.. semalam baru dpt.. kawan saya ni adek si comel puteh jelita pun menunggu nak ajak sy taraweh sama.. hehe... sempat bgamba pulak.. dia ni suka bgamba sama jugak dgn saya.. hehehe

tenang hati solat taraweh dmasjid.. masih segar dlm ingatan solat taraweh d masjid nabawi n masjidil haram pada tahun lepas.. dan sempat beraya d sana.. rindu amat terlalu rindu nak pegi ke sana lagi.. insyaAllah nak pegi lagi..



tahun lps.. berangkat nak buat umrah..

kat jabal rahmah... kat sini byk sgt unta.. sgt sronok...


*** nak gumpol duit g umrah taun depan insyaAllah..

8 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

wah cik eVa dah sampai ke mekah iya...kasilah citer pengalaman awk diblog ni dri a-z iya ..plzx10000000...opss *-^

ps:-mudah-han thn dpn dpt pi lagi cik eVa ..

pss:-suke tgk pic anda yg ke-2

CHU MAJORFLAVA said...

jom!!!ekot juak.

hani apandi said...

bestnya penah pegi umrah.kmk pun tringin nak jejak sia.tggulah dh bis study & keja lak :)

btw, ktk gine haa nak ato shawl mcm ktk pake b4 nak pegi umrah ya? ada tutorial sik? hehe

Ika Abdullah said...

Rindu mek nak g umrah gik eh. it's been ages!

eVa said...

kay-f : alhamdlah syukur dh sampai sana.. haha.. nantilah saya buat crita k..

insyaAllah taun depan..

haha trima kaseh.. mcm budak student blaja jauh lah pulak.. haha prasan lebih jer sy..


chu : mari2 ekot chu.. best!


hani : hehe gumpol2 dwit mbak parents skali.. mesti best

hahah..xda tutorial.. kmk gk ngga org pun tutorial d youtube.. ya pun lom pande ilak deng.. main belit jak ya..


ika : wow lamak dh.. pegi gik ika.. kmk tok nang mok g gk.. rindu ilak..

Taufan Bin Ribut said...

ya allah eva untungnye dapat terawikh kat masjid nabawi..saye teringin nak nak jejak kan kaki kat situ..


Entri Terkini : Shopping Raya yang sakan

Entri terdahulu : Mercun rocket buat aku terbang tinggi-tinggi

Mr.B[e]ave[R] said...

wah,chantek...
alhamdulillah diberi kekuatan untuk menunaikan solat tarawikh di masjid lagi..truskan sampai malam terakhir

eVa said...

taufan : alhamdulillah rezeki sy g sana.. gumpol dwit taufan doa byk2 nak g sana..

mr. behave : hehe.. syukur alhamdulillah ;)