Saturday, August 13, 2011

U FAILED!

mesti terkejut dgn statement d atas.. heheheh.. saya failed!! lagi, lagi dan lagi.. uwaaaa.. baru jer post pasal sahor d kopi o corner.. dah publish tadi, kwn blogger saya sorang tu ( dia tak nak saya mention nama dia n blog dia, nanti ada masa saya mention muahaha) tegor ( kritik) , pasal penggunaan ayat saya dlm entry tu tadi tidak betul dan byk ayat bercampor aduk dgn bahsa srwk.. ketawa malu sorang lah saya.. hehe.. so tadi sempat tuka.. :D





i dont want to DIE .. boleh bljr lagi dr kesilapan.. ambil masa ckit nak ubah n blaja lagi dan lagi.. hehe...


* kena byk baca novel balik ni.. XD

3 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha..tetak sorg mek baca. xpa yunk. pratice make prefect! selalu2 ktk blogwalking...KOMPOM x akan tersaruk agik :P

eVa said...

redbloodsnow : hahaha! yalah tek.. salu jak aie.. susah da jak.. kmk nang ada lembab kit nak susun ayat haha

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

eva ajar sy bhs srwk,sy ajr awk bhs melayu :D xpe..bc entri2 awk pun lme2 fhm ckit2 bhs srwk.bahasa sy mmg pure melayu,more to melaka sebenarnya sbb kmpg disana.