Wednesday, September 7, 2011

kempang hati sampai hati owner Petknod!



semua dah tahu crita pasal petknode tu..  kedai jer nampak mewah.. ckp kekurangan staff konon!.. kalau dh tau kekurangan pa semua, tak yalah amik byk2 kucing sampai 300!!! sampai cage pun nak kene kongsi pulak dgn kucing lain.. dh tau sgt kekurangan brg2 pa semua.. tak fikir langsong.. ntahlah.. tak tau nak cakap apa.. SPEECHLESS.. dia org ni sukati buka kedai ke apa.. kucing tu bernyawa hidup nak dbelai beri perhatian makan minum tiap ari.. bukan mcm brg2 makan dalam kedai boleh simpan lama2... takkan sehari pun tak ingat ada org jaga tak kucing2 tu dah mkn ke belom.. cukup ker..  takkan sehari tak ingat???? tak kol jer geng2 awak tu soh pegi tgkkan.. ni nak dbiarkan mcm tu jer.. tak logik dgn perasaan manusia nih .. sory marah2 mcm ni.. bukan apa, saya bayangkan macam mana kalau saya hantar kucing sy kat situ.. sy sgt2 simpati dgn owner kucing2 yang hantar kat PETKNODE.. 

xpa.. nanti akhirat diaorg berdua jawab sendiri!!


***pic d atas tu sy post bahasa sarawak.. dr fb saya.. semlm mengamok dpt tau berita tu trus post.. btw taknak letak gamba kedai tu n mangsa2 kucing.. tak sampai hati nak tgk.. :'(




14 comments:

ASaDa RyutaRo said...

camney nya boleh kempang gilak ninggal pusak ya sik makan dalam kandang berhari-hari. uhh!

*Vivilicious* said...

cute bela..city vet ya nak?

Nurul Sharmila said...

ada mek nengar cita ya!!! eee nang kurang asam bena org pun kedey ya! geram abis...!! mun pusak kmk di anta cya n dlayan cmya, nang siap org pun kedey ya.... eeee x bhati perut alu jak.. huhu

ruki kenishiro said...

berik kmk pusak ya k..

Uchi kay-f @hmad said...

emm setuju dgn anda eva!

kite bakor jee..hihihihi


**bella..comellah

eVa said...

asada : yalahh tekk.. xpaham mek org gya koh..

sis vivi : aok2 city vet.. p mek dgr dh tuka tempat ow.. cne ndak kah

nurul sharmila : yalah.. alu 2-3 nak anta tempat boarding huhuh

ruki kenishiro : hahaha.. cmok.. ne lehh.. syg ilak ngn pusak mek ya eyh hehe

kay-f : hahah. bakor2.. bella mmg comel tp sombong giler hehe

danish said...

Macamnilah jadinya kalau hanya mementingkan keuntungan sahaja

Jue said...

Ada blogger nama V post di fb psl benda tok, sik kempang ati ku mok crk link ya..nanga cgek gambar pun dah molah aku sdih aie

Yah sorg gik korean fan ctok..sama ngan hanie ktk ya hihi

eVa said...

danish : itulah.. geram betul.. harap benda ni tak berlaku tempat lain pulak..

jue : aie jgn.. mek nang cmok ngga eyh.. jujuh aek mata mek.. huhu..

hahaha! cute bh org2 korea.. eheh

Jue said...

Aok samala..sak sdih nanga

Bg ku rain jak d hati, org lain sik mok ku =)

faiz said...

bila manusia xde otak nak berniaga macam tu la jadinya....comel kucing last tu..kucing sape?

eVa said...

jue : ahhah.. rain dolok nyuroh mek start suka ngn korea.. suka ngga nya dance.. perghh.. ahha

Redbloodsnow said...

bodo kdk s*^l cdak petknode ya. x amanah. duit org diambik cdak...jaik perangey eh. Tedah mek nengok nyau² suma ya.

leleh aek mata mek diat. Bodo boh 2 ekor malaun ya. mun dahlah jaik...alu kin jaik tam perangey keji cdak. Yah! alu emo kmk. bencik ku aie

eVa said...

redbloodsnow : nang bodo cdak tok zie.. geram juak bh.. mek ngga entrii sal ya jujoh aek mata mek bc.. huhuhu..