Tuesday, September 20, 2011

lega tapi malu

ehehehehehehehehehhhehheehehhhehehehehehehehehehehhe.. dilanda perasaan malu slpc baca komen dr Sutera Kasih, Hanie_Dew dan LadykhichiMachiko dalam entri sy Terkilan Terlost semalam... tetapi perasaan lega menenangkan hati dan jiwa sy.. trima kasih triple of you.. hehe.. sory ek sampai buat entri lagi.. sy risau sbb sayang korang.. hehe..

apa2 pun moral utk sy kali ini ,

eva romina, jgn gelabah sgt nak komen entri sampai bukak byk window haha.. n sabarlah menanti.. hehe.. *masih malu*




xper, saya nak spon korang makan MCD nak.. XXL pepsi n XXL double cheeseburger.. hehehe.. 




15 comments:

blogtilldrop said...

apa komen yer,??,,kena baca entry tu... jap kesana...

Jue said...

Wah apa jd tok. Kelak bc. Hanie diet. Jd ko spon ku jak la hahaha

L@dyKichiMachiko said...

saya syg kamu juga evaa...muahhhsss.
Ahahahaha tgu kita jumpa lak mek mok ktk spon benar2 k..ahahahaha.

CHU MAJORFLAVA said...

juh!!

KiKiHanakO said...

amboiiii saya mauk saya maukkk :P

Uchi kay-f @hmad said...

emm,eva tak pelru malu lagi okeh...

saya mahu sambal tempe saiz XXXL ade tak?

eVa said...

blogtilldrop : hehe.. oke

jue : haha blh xda msalah spon tok hehe

ladykichimachiko : haha muahss! oke2.. hahaah spon jak.. mek tok senang sikit jak makan.. hahaha

chu : juh juh.. bila plan kta tok eyh hahaha

kikihanako : mari mari hehe

kay-f : ehehhe. dah oke dah.. tadi jer..

wahhh suka makan sambal tempe yer.. XXL xder yer.. haha tak pernah cuba lagi sambal tempe...

Uchi kay-f @hmad said...

opkos suke banget dgn sambal tempe..mmg xder pun sambal tempe saiz tue..saje nk usik eva..

**btw bru perasan dlm msej tweet awk, demam blm kebah kan? klu diumah ade perisa orange sunkiest nanti sblm masuk tidur eva boleh cube minum air suam orange sunkiest tanpe gula,bancuh pekat2 pun xper,insya Allah esok bgn pagi pasti demam berkurang...<--ni petua sllu kf buat if demam dan jrg mam ubat *pdhal xsuke mkn pun bhahaha..

okeh daa semoge membantu..

eVa said...

kay-f : hehe tau..

sy tak dpt nak minum sunkist.. brand sunkist mmg tak leh minum.. sbb nanti kene migrain.. yg tu lagi sakit.. sbb pernah skali sikit jer minum tak sampai 10 minit trus kene migrain..bisa kepala.. jd fobia pulak ahhaha.. tp sedap giler.. huhu.. ruginyer sy kan.. hehe.. xper.. makan ubat n mnum air suam byk2 pun dh cukup.. makseh kay-f!

Uchi kay-f @hmad said...

oic..okeh slmt beristirehat bagus2 iya eva!

terima kasih sbb meluang masa ke blog saya evn blm sihat..hpr2 awk ceria dgn saya mahupun kwn2 bloge ryg lain..

so.. i wish get well soon..daa slmt mlm!

ni nk kena dodoi ke sblm tidu?
hihihi..klu mcm tu saya dedikasikan lagu "slmt mlm" by faizal tahir...hihihi..

[sutera kasih] said...

olatedahnnya lokkk hehe
sik hal bah deng..makaseh juak up entri ya, at least ktk tanyak, ney tauk komen sik sampey or salah komen kan?hehe

bena tok blnja mekdi?kmk mok mkn mekdi depan tugu pusak besar ya haha

eVa said...

kay-f : sama2.. xdamasalah kay-f.. hehe tQ so much!

sutera kasih : ehhehe.. urwcm kak.. lega ati mek hehe..

hahah xda masalah kak..

Redbloodsnow said...

hehehe..haaa, apa kata banja mek ah. mek maok ayam goreng MCD spicy okeh! :D

Hanie_Dew said...

wah wah uchi nyanyi untuk eva. wewiit.

jangan pecaya cakap jue. kalau mekdi aku lupa apa tu diet. so bile nak banje ni. janga ckp yg kat seblah ko tu. tu tak laku. tu patung je.

eVa said...

redbloodsnow : ahahah.. boleh.. epp.. kelak2 mkn..maintain badan lok aa haha

hanie : ahhah.. faizal tahir yang nyanyikan bukan kay-f haha

ahah pandai ek.. ala dtg kuch sy blanja.. xda msalah hehe