Thursday, September 22, 2011

mama zombie branak lagi

haaa.. bertambah -tambahlah anak kucing sy.. alhamdulillah.. ada 3 ibu kucing lam rumah beranak selang semnggu.. rasa mcm menternak anak kambing pulak.. semalam masa sy nak buang sampah kat luar, terjumpa kotak besar, ingatkan kotak kosong.. bila tgk dlm tu, kucing sy, mama zombie dgn 4 ekot anak dia.. terkejutt betul.. sbb semalam sy da tanya mama zombie ( jgn hairan mmg suka ckp dgn kucing, kucing pun pandai jwb hahah :P)  mana anak dia?.. sbulan lebih lps ada tgk dia pregnant tp anak tak nampak.. haaa baru semalam jumpa.. tapi keliru ckit, tak pernah polah tgk kotak ni, lps tu siap lapik dgn surat kabar dgn kain lampin budak2.. sah2 bukan sy punya.. myb jiran cina sblh punya.. kot mama zombie branak kat rumah sbelah sbb tu diaorg anta balik...haha.. TQ jiran sebelah.. heheheh..




























anak2 mama zombie.. gebu n puteh semuanya.. mama zombie ni fav sy, sbb suka tgk muka ,nampak keibuan.. hehe..





18 comments:

Hanie_Dew said...

makin banyakla kucing ko. bole bukak nursery kucing. hihihi =)

suka kucing putih. cantik je.

echa takashimaya said...

alahaiii.suka kucing yerr?hehe.bagus bagus =)

CHU MAJORFLAVA said...

mauk pusak tok juak..=p

Redbloodsnow said...

aih aihhh....suma putih anak nyaaaa. soooo cuteee. nang byk lah umah ktk dgn pusak ow. best da jak.

psstt..mek alu teringat dgn anak² olin (which are rifqi, chester, chika n fifiel - chika n fifiel dh mati, anak Olin dolok before nya give birth rif n ches :P) time cdak gik kitten kdk tok koh.

alu lahhh teringin nyawa mek nk "nimang cucu" gik. hahaha. tp xpat dah. Olin dh mandul tek nak :(

Cik Erza said...

woww..that is sooo sweet la ur jiran..i ade 2 ibu kucing pn tak larat asik beranak pinak inikan pula ade 3 ek..tp kucing pembawa rezeki kannn..untung bela~^^

Uchi kay-f @hmad said...

wah beshlah eva..meriahlah pasni dgn anak2 kucing kiut2 tue...agk2 dah boleh wat team footballer ni kan eva!

My Life's Journey said...

Salam pekenalan ..sama laa dengan umi ..kat umah ade 2 ibu kucing mengandung .. tak lame lagi jadi nenek la umi.

Comel kucing eva :)

WuMing said...

Tak ada kes buang anak dalam dunia kucing ni kan Eva?

L@dyKichiMachiko said...

wahhh...meriah la umah ktk dgn bunyi miaww..miaww jak. Semuanya montel n gebusss gituuuu..

~mintak sekok bleh? ..(^^,)~

Phat said...

tahniah dpt cucu hehe

Hanie_Dew said...

auro tu memang wujud sayang. ia keasan perlanggaran elekron tenaga tinggi dari matahari dengan tenaga magnetik bumi yang sanagt kuat yang hanya kuat di kutub utara dan selatan.

nak pegi. kene pegi ke negara berdekatan kutub utara atau selatan. jom!

DoRa Priscilla said...

cOMEL >.<

Ani Inherown said...

cute nya kamek nang minat pusak putih. leh sik mintak sikok, pass ktk ngn sarah lak nya merik ngn kmk di miri :p

Zul Fattah said...

Banyak jugak eh.. anak kucing ni.. huhu..rumah aku x de kucing..

[sutera kasih] said...

ingatkan zombie ney pandey beranak tek hehe..pusak duhal..kiut ehh

eVa said...

hanie : haha.. kan kan.. kaya dgn kucing jer haha.. yup! cantek jer tp cepat kotor lps diaorg main nanti hehe

echa : suka sgt2.. sejok hati tgk.. hehe

chu : hahaha.. aie sian pusak tok.. cmok dpisahkan chu..

redbloodsnow : aahahha.. nang best.. asa inang kambin jak hahah..

ow tedah.. nang rugged jak rupa nama pusak d berik ktk.. haha

ola tedah lok.. xpa.. ada lak pusak baru come in klak.. hehe

cik erza : haa.. itulah.. alhamdulillah dpt jiran yg concern hehe.. ye ker? kucing perbawa rezeki? alhamdulillah hehe

kay-f : giler meriah sampai penin bila dia org besar nanti. haha.. nanti beli bola utk diaorg, main jauh2 hahaha

mylife's journey : salam perkenalan juga ;) wah!!! congrats.. tak lama lagi tu.. hehe msti comel anak nanti.. hehe..

trima kasih ;)

wuming : ahhaha.. takdalah

ladykichimachiko : aok eyh.. alu penin palak tek. haha

haha aie jgn.. cmok pisah dak nya.. ciann... hehe

phat :haha trima kaseh phat hehe

hanie : betul?? wahhhh.. nak sgt pegi tp sejok giler g situ.. susah nak g sana.. lagipun org macam kta mana biasa suhu kutub.. boleh mati..

dora : hehe.. comel mcm mak dia haha

ani inherown : haha puteh tang bersih jak ow.. ahah..xperlu ktk mtak ngn kmk.. rumah dak mak mek cnun byk juak pusak.. mtk jak sarah nun haha..

sutera kasih : hahahah! yelah.. sbb pusak tok lah penah mkn anaknya pun.. alu tinggal kaki jak.. beliang mek.. alu cop zombie haha..

Jue said...

mun dah bsr kiut gik aih!!berik ko nya mkn byk2 ah! ku suka anak kucing sbb cute jak..mun dah bsr, nya alu jd mls sbb mala mkn tido hohohhoho

eVa said...

jue : mestiiii.. mok bulat abis cdak tok lak.. ahha aok yalah tek.. jd pemalas kedak garfield..