Sunday, September 4, 2011

MCD with Dyomera : AM

semalam lapar.. ajak dyom makan kat mcd.. hari ni dah nak balik ke kuch.. so wajib jumpa my schoolmate , long distance friendship sy ni.. hahaha... dah 15 tahun kta org bkwn rapat.. mcm biasa kalau nak borak A sampai Z.. apa plan lps raya ni.. luah rasa, tyk pdpt,, share moment then flash back crita lamer2 dulu mana2 yang ingat hehe.. ketawa mula2 lps tu jujuh air mata.. crita balik yang dh bkarat2.. dr situ baru sedar sikit (sikit jer ;p) dh dewasa ,skrg dah xboleh mcm dulu lagi.. i miss my teenagers life.. even dulu tak merasa sgt.. tak enjoy..        (sbb tu perangai mcm budak2 lagi ;p)  tp alhamdulillah sy terima apa yang sy dpt skrg.. dahlah.. nanti emo pulak.. tak perlu nak crita semua.. ;D





borak2 sampai lenguh dudok bersila gitu lagi sedap.. mcm buat rumah sendiri jer.. baru dpt fokus.. hee




*** rindu ktk kaktok deng.. g kuch pdh k.. berambeh rumah mek k..

6 comments:

CHU MAJORFLAVA said...

kedak negro nya..hihi

mrs. daydeck said...

have a safe journey dear.. :)

eVa said...

chu : hehe.. kan.. santek nya bh..

mrs daydeck : thx kakak! ;) dh smpy kuch dh hehe

Redbloodsnow said...

lamak mek x mam mcd. lanja eh evaaaa :P

Uchi kay-f @hmad said...

*senyum tgk last pic...evax2..

eVa said...

redbloodsnow : haha.. mek on jak zie.. juh juh ;D

kay-f : hahaha.. naper senyum.. nakal ek dudok mcm tu kat mcd hehe