Friday, September 2, 2011

my mouth shut.. my heart whispering

sejak first day raya, kurang update blog, kurang update fb tp twitter tetap tweet.. tp tidaklah serancak sblm raya sbb bz.. hanya dpt seminggu beraya d sini.. begitu singkat... lusa dah nak balik kuch lagi.. semestinya rindu kembali bersama keluarga.. rindu ramadhan, rindu beraya.. sbb itulah tak nak update dulu.. biar masa berlalu dgn perlahan.. sbb nak rasa lama kat sini.. nampak tak byk sgt aktiviti kat sini tp langsung takda rasa bosan.. coz i love being here all the time.. tak payah nak kuar jalan2 kat miri.. kat rumah ni dah cukup jalan sekeliling rumah nampak kucing2, adek2 mak n ayah n suasana kat sini.. tenang d mata turun ke hati.. hehe..





pic : slps minta ampun, bersalaman cium tgn, peluk dgn mak bpk.. salam dgn kakak yer.. bertuah dpt 3 org adek badek ni.. melayan kerenah lam setaun baru dpt mtk ampun ek.. ahhaha.. sama jugak ngn sy.. mtk maap ngn adek2 jugak.. heheheh... sesi minta ampun pun gelak jugak.. hahaha..  sayangggggg diaorg... *muah + hugs*







6 comments:

al_hakim said...

comel je gambar tu..=P

Taufan Bin Ribut said...

ni ape kes mintak maaf ketawe2 ni?hahaha

eVa said...

al hakim : comel mcm budak2 skolah dulu kan hahaha

taufan : ahhah.. ntah lah.. tgk muka dah ketawa hehe

Redbloodsnow said...

aieee...unik da jak gam tak org ya eh. suka mek diat :D

Uchi kay-f @hmad said...

terbaeklah entry ni...!!

"like"....<---mcm fb

Hanie_Dew said...

hahaha..macam itik pulang petang jak baris ikut belakang.