Tuesday, September 27, 2011

rokok vs skyline





sepasang kekasih di kedai makan..

GF : u tau x rokok ni blh wat u cepat mati?

BF : mane ade. jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang.....

GF : hmmm... brapa byk u habiskan duit utk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM 10. Perghh.. Feeling..

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM 70. Sebulan RM 2,100. Setahun RM 25,200... ayg, mule isap rokok bile??

BF : pandai math u ni... dri tingkatan 2.. kenaper?

GF : skrg ayg punya umo 24.. 24-14=10.. and then RM25,200 darab dgn 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? i ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh beli Skyline ke.. Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang... kenape tanye mcm tu?

BF : kalau u x isap rokok mcm i ....mane Skyline u?

GF :  !@#$%









13 comments:

Hanie_Dew said...

adeh! hampeh punya BF. kalau aku kene soalan camni. aku cepuk guna kotak rokor tu.

**alamak. eva ko nak ikat aku pakai pashmina? ko tau tak pashmina tu apa. kang jadi macam si jue.kene google dulu. tak sempat jumpa aku dah lari!hahahahha... *just joking girl* jangan marah. hehehhe..ok aku tak buat dah.

Brocade Blue said...

hahaha in her face!

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

hahah..sume alasan je.da klu perokok tegar x bole nk bt apa la.rokok=mati pucuk.

Redbloodsnow said...

HAHAHA...yg dinamakan soalan pulang paku buah keras...kehkehkeh. nak alu terdiam gerek nya..kehkehkeh :D

dillah mek x isap rokok. alhamdulillah. bebas mek dr sesak napas :P

Uchi kay-f @hmad said...

bhahaha...skyline ekk!

*saya tak hisap rokok tapi ketagih gigit kayu balak je eva!

Kathy Tuah said...

dah nama lelaki tok eh, pandei2 ajak cdaknya ngenak kita balit..kehkehkeh

My Life's Journey said...

Hahahaha lawak2! kmk suke ..pandey kitak cipta dialog tok .. tergelak umi kat opis .. nasib baik orang c madah gila hahahahaha :)


Bena pa dipadah kitak ya eva, kita madah gan cdak merokok ya susah kit, ada jak la idea nya hahaha ..ngen la mauk molah owh.

AmirFX said...

Hahaaa... Adoh.. Kenak pangkak balit.. Mun kmk berik reason tunggu ada keta atap bukak n merokok cerut lepas ya bok kmk berenti.. haha..

eVa said...

hanie : ha ah.. sama lah.. haha..

haish kan pashmina tu kain pjg tebal kan.. boleh ikat tu ahhaha..hehe oke2.. ;p

brocade : hahaha.. gud one!

iz eusof : itulah.. sekadar lawak jer hehe

redbloodsnow : ahahah yalah tek..

alhamdulillah zie.. nya syg ktk bh.. xnya mok hehe

kay-f : haha ye ker.. makan lah gula batu hacks..

umi : aahahh. eyh bukan kmk polah tok deng.. ya forward dr kwn mek.. hehe.. lawak ow..

nang juak.. yalah bab rokok jgn dtegor ilak.. cdak tauk dikpun bh.. hehe

amirFX : hahaha.. cheh.. ya mek mdh laki nang pande jwb hahaha

Jue said...

hahaha stail cara bf nya jwb..mun aku nang dah ku jwb, skyline sikda..savings ada LOLOLOL

eVa said...

jue : aok mena ya.. gus jwb gya.. hahaha

YuiLight said...

Perghhh....skyline fav aku jwak weihhhhh! hahahhahaahah xD

Pande bf nya jwb. Waka waka eh eh~! XD

eVa said...

yui : hahaah.. bila jak dpt skyline tok.. dlm mimpi jak kali.. haha..

bf nya ya nang cmok kalah ne x.. haha