Friday, September 30, 2011

tiket maher zain d tgn ku

alhamdulillah.. beli jugak akhirnya.. kwn sy nazzie pun pesan beli utk dia skali.. sbb dia takda kat kuch.. masih kerja lagi.. tggu dia balik nanti tgk konsert maher zain sama2.. mula2 masa nak beli, sy dan nazzie mmg plan nak beli tiket paling murah rm 103.. tp bila tauke speedy tu bagi map tempat dudok dgn harga. haishh.. yang harga 103 tu tak nampak sgt lah kalau maher zain perform nanti.. nampak edong mancung jer lah.. so amik gamba map trus send whats app bg nazzie tgk.. nazzie pun tak nak dudok kat situ.. so sy dan nazzie stuju nak beli harga rm203.. krusi warna hijau.. saya ambil C3.. tengah2 skali.. yang best nyer.. ada offer 10% off.. so total utk sorang rm 183.. mahallll.. xper.. jarang pegi konsert.. hehhehe








ini dia si cantek nazzie.. tak sabar nak pegi ka nazzie hehe.. tiket kamu, sy simpan baik2.. jgn risau.. hehe


*** masih tggu kwn2 yang lain tp diaorg belum beli tiket lagi.. lagi ramai lagi sronok..




11 comments:

L@dyKichiMachiko said...

wasehhhhhh....bestt eyh pat nangga konsert live maher zain.

✿Dear Yayah✿ said...

untung laaaa boleh pergi...hehe

Am said...

wah.. best2.. bukan slalu xhal beli tiket mahal2.. hihi :D

AmirFX said...

Maher Zain kmk dengar lam utube jak kelak.. haha..

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

jgn terkejut klu sy pergi jgk! :) jmp di kerusi hijau.haha

eVa said...

ladykichimachiko : xsbr mek.. jarang bh ada konsert. agik2 pak arab hensem tok heee..

dear yayah : hehe.. rezeki2 hehe..

am : yalah bukan salu bh nak ow.. hehe

amirfx : hahaah.. bujat.. live best gik..

iz : ahhaah.. kalau jumpa jgn tak tegor pulak.. kalau jerrrrr.. haha

[sutera kasih] said...

okey, kmk ngga dr jaoh jak :')

Noni Safuani said...

best eyh! Enjoy the night yah? :))

Hanie_Dew said...

nasib baik ada diskaun. berbaloi jugak beli kan.

Jue said...

Wohoo! Ahernya beli juak. Ku suka juak lagunya. Lembut jak soranya ku dgr. Nyaman rs hati =)

eVa said...

noni : yeay!! orite! tq noni :)

hanie : itulah.. trus beli.. bukan slalu hehe

jue : hahah.. aok meli juak tek.. gus ada dwit simpanan juak haha.. aok nang.. lak alu penuh keinsafan konsert nya lak haha