Tuesday, October 25, 2011

malam tiada bulan tiada bintang









gembira sedih luka duka penat ,semua dalam satu.. nak menangis? dah penat dah nak menangis.. tak tau mcm mana nak menangis lagi dh.. puass.. masih takut apa akan berlaku akan esok hari, lusa hari dan hari seterusnya.. tp kene move on.. tak boleh patah balik.. mengharap penuh petunjuk dr Allah.. sangka baik dgn org, sangka baik dgn Allah.. sayang semua makhluk.. org benci kta, jgn benci balik tp kta makin suka.. trima pa yang terjadi.. jgn menyesal benda dah jadi.. suma ada hikmah.. dudok diam jgn ckp2 mengeluh2.. jgn kecik hati, jgn patah hati, jgn putus asa.. ya Allah mcm mana nak dpt kekuatan ini semua... sbb saya sayang semua.. and it's hurt so much.. :'(







7 comments:

Am said...

That's Life... =)
Tiap hari cerita baru, apa yang jadi mesti da hikmahnya.. be strong, never give up... and smile =) go Eva! go Eva! go Eva!

Yui Light said...

hugs!!!!! >.<

Redbloodsnow said...

lagu tok mek x pnah dgr :D

AmirFX said...

Pahal tek deng? Sabar jak aaa... Mun bencik pun biarkan sedikit rasa sayang ngn orang ya.. Sama juak mun kita suka, biar ada asa bencik sedikit..

aimie amalina said...

owes in positive zone kan =]

eVa said...

am : mena ya eyh.. huhuhu.. tq so much!!!


yui : tq so much yui.. .. feel better ;)


zie : heheeh.. bes lagu tok eyh.. nya dtg msia lak..



amirFX : xdapalah biasalah ada masa down ilak..
wahh mek suka ayat last ya.. "Sama juak mun kita suka, biar ada asa bencik sedikit.." haha


aimie : yup.. betul tu aimie.. huhuhu.. kalau down gini susah.. tp xlamak mcm ni.. hehe

eVa said...

iz : ahahahah.. xdapalah.. rilek k