Tuesday, November 1, 2011

colourful flower pin


lama dah nak beli.. semalam beli jugak.. tp tba2 menyesal sbb beli byk sgt.. habis duit.. ngeeee... sepatutnyer beli 5 jer utk rm 10 tp saya beli 10 pin bunga ni utk rm20.. uwaaa.. rm20 tu 3 hari boleh makan kat luar...laksa srwk..slrpppp.. lapaaa~~~  huuuu.. xper.. duit ni rezeki utk beli pin comel jer kot..










ntah nanti ada pakai ke tak.. kdg2 habit ni suka beli jer tp tak pakai.. hmm tak blh jadi.. nanti akhirat brg yg tak pakai kene tuntut.. errrr





11 comments:

My Life's Journey said...

waaaaaaaaaaaaaaa comel2 .. pin ya untuk engkah kat tudung nak eva? mst sweet :)

mimie kamisah said...

Siney kitak beli Va? kacak aie..

KiKiHanakO said...

cuteee! kmk pun suka bendalah camtok...

AmirFX said...

Waa.. Banyak juak.. K klip seluruh badan ka apa pin ya.. haha...

L@dyKichiMachiko said...

cute juak flower pins ya eva...fall in love mek dgnnya.beli kat cney ya? sik sabar mok cuti eh...mok pg Kuch asa tok.

♛ Dea Arematt ♛ said...

mun ktk xbis pakey, berik mek pakey jak la...hihi

eVa said...

umi : aok k tdung lak hehe.. mesti mok tambah ckit sak nampak ceria.. hehe

mimie ; kat emart jak deng.. cya mcm2 ada eyh


kiki : aok2.. ktk sama juak nang suka benda mcm tok.. ktk ngam pake kak.. suka mek ngga aie



amirfx : ahahahah.. neyda.. byklah bgs sak dpt milih



ladykichimachiko : cute nak ow.. kmk alu melit.. kat emart kak.. yahh.. pegi kuch eyh.. crk jak benda2 cute mcm to.. berbaloi meli hehe


dea : boleh.. mek sewakan hahahah

Abg Stalker said...

bli byk2 klu pki xpe la..:) comel je kot.tp xkn smpi 10pin skli +_+ bg dewi n sara.klu huzey nk pun bole....hahahahaha

bella hamzah said...

comelnya pin2 tu.. beli kat mana?

Hanie_Dew said...

tu kadang aku pun nak beli something fikir dulu bila nak pakai. kalau agak agak blank pala otak. tak jadi la beli.

eVa said...

iz : ahhaah xper.. bg kat gf die jer.. ehhe


bella : kat kuching jer.. tak jauh dr rumah.. ;)


hanie : ahaha.. samalah.. tp beli jugak sapa da duit lebih.. ;p