Thursday, November 10, 2011

kak bee's wedding preparation # 1

bunyi mcm gah jer tajuk entri mcm artis haha tp entri ni utk geng2 bc.. sbb geng lain ada jugak nak dtg tp masing2 bz.. so diaorg salu singgah blog kat sini utk bc.. sbb sy rajin nak update..

 tak lama lagi perkahwinan kak bee akan berlangsung.. dah smggu diaorg bz.. tp baru semalam sy dtg jenguk.. kesian shichi n kak bee asyik tanya bila nak dtg.. here we go.. semlm tak ramai sgt.. org terdekat jer.. mlm ni baru ramai sebab majlis berinai bermula..



pelamin untuk nikah (jumaat) dan majlis bersanding pihak perempuan (sabtu)



semua saya basuh... eleh tipu.. hikhikhik



kami merasmikan dulu ;D



 i love flowers! roses always remind me of my late grandmother.. hmmm



cantek jer kaler kan.. hee


 bila adek bradek diaorg berjumpa.. pecah perut tgk gelagat diaorg.. suka pd suasana gini.. 



kol 11 malam.. sy dah nak balik.. tp diaorg masih borak lagi.. esok lagi byk org.. best! sy sukakan keramaian dalam satu majlis.. 


kak bee, bakal ratu sehari.. harap semuanya bjalan lancar.. "oke kak bee kita org janji tak boleh nampak santek sgt dr kak bee nanti.. haha!" kak bee risau kitaorg terlebih over dr dia.. haha!



9 comments:

AmirFX said...

Time bergambar nang henfon ya sekpat lepas lah.. hahaaa... Nway, congrats untuk Kak Bee... Semoga semuanya dipermudahkan...

My Life's Journey said...

Piwetttttttttttt umi paling suke pic eva dari pandangan atas dengan bungga tu ..cantik sangat .. suke2


Psttt eva, kmk suka baca cita kawan2 nak kawin ..sebab kmk suka tangga empuan melaram .. post entri lak ar .. kmk mau baca ..panggg!!! gago jak kmk tok hahahahahahaha

CHU MAJORFLAVA said...

congratz kak bee!!!

budak penjara said...

ohh tahniah kak bee

Anonymous said...

ngegeh kali eva hehe
kacak pelamin..simple but nice, sapa polah? ktk? haha


-yann-

Abg Stalker said...

cunnya kak bee..:) tp kalau pengapit dia lg cun mmg tenggelam la pengantin.hihi^^

Yumida said...

follow ktk

lak upload ktk org gik pose kt pelamin ya...

Hanie_Dew said...

ohohohoho...kak bee ni pun cun seyh. kang dah pakai baju pengantin lagi super duper cun.

L@dyKichiMachiko said...

wahhhh nice! bestnya kawenn..meriah jak suasana,masa ya juak sanak-sedara dtg berkumpol jauh or dekat slain ri raya..

eva..pic ktk dgn bunga ros dr upper view ya really captured my eyes! Ailikeee...sweeettttt jak aiee..