Monday, November 14, 2011

Logos Hope's first ever visit in Kuching















sapa2 yang dudok kat kuching... jom kita serbu dalam kapal besar ala2 titanic.. rugi kalau tak pergi.. murah jer nak masok.. rm1 utk satu org... buku2 kat dalam kapal pun murah.. harga beratus jadi berpuluh2 ringgit.. aik korang ckp mahal?? murah oke.. kualiti buku mmg bgs, kulit tebal, warna buku mmg berkualiti.. mcm2 buku ada.. gila besar kapal logos hopes.. sy tak sempat nak pusing satu kapal ni.. skali round trus kluar.. sbb xda masa, rushing for kak bee's wedding tempoh hari.. nanti esok atau lusa nak pegi lagi.. sepatutnya hari ni last... tp baru jer dgr radio, diaorg lanjutkan sampai 15hb, baru kapal ni belayar balik...


11 comments:

AmirFX said...

Ingin nak bergambar kat kapal ya.. KMk ria sik sempat juak nak masuk lam kapal ya... Gambar nomor 5 ya kacak...

My Life's Journey said...

laaaaaaaaaaaaaa c kmk tau ada kapal kat cia ..mun kmk tauk ..mau kmk singgah gi tangga huhu .. esok cda gilk la kapal ya huhu ..ingin mau tangga dlm ya huuu :(

EyanaNoorAzlan said...

waaa..best2, asa mok g cia..rindu balit cnun..huhu..

Kathy Tuah said...

kmk pun sempat juak pegi sebelum raya aji riya tek..buku2 nang murah ^^

L@dyKichiMachiko said...

waaaaaaaa.....bestnyaaaa dpt masok kapal besar ala2 titanic eh..plus dpt ngga & meli buku2 yg mcm2 jenis.. yalah,bak kata amir tek,mek pun suka ngga gamba no 5 ya..besarrr eh kapal ya.

~kmk pun siktauk kenak link ya redirect gk...kelak kmk nanya tuannya gk~

ekabukanmakcikkau. said...

novel ada tak? kalau ada aku nak kirim satu . pastikan harganya tak lebih lima belas hengget hahaha

Abg Stalker said...

nk empunya blog,bkn kapal je. ;D

Hanie_Dew said...

eee...cam best jak.eva,kang ko tgh pusing pusing dalam tu tetibe je kapal tu gerak belayar ko tak sedar kan. kuar kuar dah kat tgh laut. wahahaha..pastu jumpe pakwe encem cam Jack (titanic).hehehe

Hanie_Dew said...

hahaha..nak lagu.tak boleh.tak boleh.ekslusif utk pemenang sahaja. hahahahha

Yui Light said...

fuyoooh fuyoohhh best! Nang banyak event kat kuching thn tok...rugi eh sik ekot...uhuhu

hani apandi said...

kmk nangs sik sempat nak pegi.haha.ne gaya, jaoh sesangat dari bumi mek diam nektok.tggu masa akan dtg gik jak la mok nanga logos hope tok.