Thursday, December 15, 2011

playground with kids

semalam teman jiran pergi blvd, dia nak bawa anak2 dia main kat playground.. lama dia tak bawa.. since budak2 skrg tgh cuti skolah so bagi anak2 main kat sini.. 



 besarkannn.. haishh naper masa kecik2 dulu xder playground besar giniiiii




suka sgt bby ehsan ni, comel jer.. tp dia ni susah nak gelak or senyum, so cuba main2 dgn dia sampai dia gelak..



tadaaa~ gelak jugak baby ehsan.. ee gerammm... mata bulat pp pun bulatt!



lps bg dia org main sampai letih, merengek nak minum, bawa pegi KFC.. bila dh tempat mkn, mcm2 coletah perangai super monster dia org tunjuk.. suara pun makin besar... mcm bawa 10 org anak..  tp eva suka layan sorang budak ni, nama dia irshad.. abg dia irfan suka sgt buli dia... kesian irshad..  baru jer masok umur 2 tahun.. belum pandai ckp lagi.. mak dia ckp, irshad tak takut pulak dgn eva, slalunyer irshad tak brapa sgt dgn org, mesti dia menangis..



 irshad ni boleh tahan kacau eva masa eva makan, habis mkn trus, kenekan dia balik. lps makan semua, jalan2 tgk2 bj..




muka mcm perempuan pun ada gak.. rambut kaler perang ckit..




 irshad minta dukung sampai tertido.. kesian dia.. 
 tp tangan dh penat sgt dukung irshad.. xper.. sanggup .. eva kalu tgk budak, sejok hati.. senyum tak benti .. alahai geram tgk budak2.. tak sabar nak keja tadika balik.. weeee





15 comments:

Redbloodsnow said...

Ktk nang jenis suka dgn nembiak ow eva. mek tok ada jenis kureng sikit..hahaha

gnie nk beranak kmk tok ow..hehehehe. kali dgn anak dikpun boleh mek mesra alam kali...lalalala :D

Rtp Farra Arisha said...

hehe, for me having and spending fun with kids is a very precious thing in my life..:)

syabab said...

syabab suka budk irshad uh mau dipicit2 gk pipinya..haha... bole ja eva nk menggemukkan bdn.. kalo nk masel2 yg ketak2 mkn byk protein plus senaman berat kalo nk gemuk yg kaw2 amalkan makan tido mkn tido konpem gemuk...hahaha.. siyes nie...try la..

AmirFX said...

Kiut pipinya.. Chubby jak... hihi.. Tolong gigit pipinya wakil kmk... haha..

L@dyKichiMachiko said...

fuyohhhhh...meriahhhnyaa. pipi biak ya nang molah org geramm eh!

Yumida said...

kiut eh...cubit pipinya lok....cne tok?

Uchi kay-f @hmad said...

bile tgk eva dgn budk2ni kan..emm rasenye..ade ciri2 seorg ibu yg peyayanglah eva nie..

so lekas2 lah kawen iyer...hihihi

eVa said...

zie :haha.. aok mek suka.. p anak nok leh tahan pangey ancor mek deng..ahahah

aok mena ya zie, mun anak dikpun automatic ktk oke bh.. hehe


farra : yup! so true!


syabab : haha.. nantilah cuba yer..


amirFX : hahahaah aie gigit ndah.. tedah bby ya haha


ladykichic : geramm owwww.. eeee haha


yumida : haha.. kat blvd atas skali.. nangbesar cya


kay-f : hahaha nampak jer penyayang tp boleh gaduh budak yg mcm umo 5 taun mcm sebaya jer haha

EyanaNoorAzlan said...

wowww~~ sgt2 penyayang, dh leh jd bini org nie..=)

My Life's Journey said...

Aduhhhhhhhhhhhhh bertuahnya sapa dapat eva tok .. peyayang gilak ..mesti seronok jadi anak kitak koh .. mun kmk tok jdi anak kitak mesti kmk cantik mcm kitak .. ikut baka mama hihi ..


peyayang ehhhhhhhh ..sejuk jak mata tangga:).Nasib abang kmk dah kawin .. mun c ... hihi .. mau juak kakak ipar mcm kitak :). pangg!!

YOUsoF said...

Seronoklah dapat main dekat playground macam tu kan, redup. BOleh main buaian sampai bosan.. haha


Eva ada ciri² keibuan kot, tu pasal Irshad selesa.. ;D

liza nora said...

wahh.. seronok nya makan kfc. baby pun cute.. hehe..

IntaNBerliaN said...

wah bestnya... akak sk tmpat camni.. mesti alisha pun sk kalu dpt main dkt tmpat gini yg sgt luas.. ;-)

Adam Malaysian Idol said...

tang kejawak jak anak kitak ya ... cutenyer!!!!

qlah said...

nomeinya irshad ;D

p/s: main2 dengan budak best..