Wednesday, December 14, 2011

rambut extension n bulu mata palsu

hari tu, sebelum kak bee kawen, suma geng perempuan siap nak berdandan, yelah bukan slalu nak cantek2 kan.. skali skala pakai yang extraordinary gitu.. so ejan ajak eva temankan dia beli rambut extension kat sbuah mall, One Jaya.. sbb hari tu shichi ada pakai jugak... so ejan teringin sgt nak pakai.. rindu berambut panjang katanya.. suka pulak sy tengok.. teringin jugak hehe.. jom tgk gamba kat bawah




 rambut ejant yang pendek,tp  tetap comel walaupun pendek.. sesuai sbb muka ejan bulat.. adore her..



jeng jeng! cantek tak.. kasi rambut volume gitu.. tak sampai 15 minit dah panjang rambut dia kan.. clip2 kat blakang jer.. rasanya, ejant pakai 6 clip tersilap eva.. clip tu da 4 kaler, hitam, brownies, perang, merah ckit.. harga pun oke.. berbelas jer one clip..



saya letak lagi gamba lain yer.. terpaksa amik gmba dr kak bee..





  clip kat blakng rambut berbelah kat situ..





tadaaaa~~~


haa kat bawah ni, tgk rambut shichi.. dia ni jer pandai buat sendiri.. sbb dia pernah kerja jadi hairstylish... skrg masih lagi.. kol jer dia, dia buatkan hehe..








eva pulak mana nak pakai rambut extension kan.. so shichi cakap beli jer bulu mata palsu pun dah cukup, bg mata menyerlah mcm mata zirafah.. tapi mata zirafah tak boleh kalah aaa... mmg byk jenis bulu mata palsu ada tebal dan lebih tebal, pjg dan lebih pnjang.. tp tgk jugak event apa kta pergi.. kene sesuaikan.. sy pulak beli utk jd pengapit.. so tak boleh lebih dr pengantin eehehehe
** abaikan muka eva mcm telor

rm7



21 comments:

shichisaeit said...

miyaauuuwwww

Zila Nora said...

wah macam rambut betol2 la pulak ye..btw, nice eyes..:)

bunge orkid said...

murahnya bulu mata palsu..

bunge orkid said...

murah jer bulu mata palsu

al_hakim said...

kalau tak silap saya benda-benda ni tak boleh pakai..btw try rujuk pada yang pakar..

AmirFX said...

Nang macam telur.. bwahahahahaaaaaa... *tetak goleng2*

My Life's Journey said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. suka la tangga pic2 tok ..lebih2 gik pasal kecantikkan perempuan :)


psttt eva ..ju la pakai bulu mata palsu ya ..mau juak tangga ..mesti kacak :)

Amni said...

muka macam telor bukan kiut ka? hehehe... muka kmk tembam dan bulat...=p

cantik polah rambut kedak ya.. kmk nak main polah rambut anak buah kmk la di rumah.. hihi

Ieja said...

tak reti pakai bulu mata palsu..mcm tak selesa je..huhu

liza nora said...

hye eva.. cpatny tuka background. hehe.. i like fake lashes, but never try any. takut lahh

missnadira said...

eh cantiklah rmbut tu..xnmpk mcm fake sngt..kat mane ni eva? agak2 kt smenanjung ade x?:P

LAici KAng Ais said...

huhu

miss-nabil said...

sister sister very the aweeeesomeee. :D

Fareeza Bellaluna said...

tersangatlah suka wahai sayang eva.thanks babe

Nava Krishnan said...

You are looking great and gorgeous.

Uchi kay-f @hmad said...

wah byknye jenis rambut fake!bulu mata pun ade..ok mak aik!

psst..pe kabor cik eva?sori long time no come here?

are you still remember me?

btw takecare so much ...tq!

Jue said...

Aku fail abis bab makei fake eye lashes tp nok rmbt ya ku suka. Ku spend 400++ utk extension, rmbt real pun

eVa said...

shichi : meng meng hehe

zila : haha kan2.. mcm betol kan.. hehe tQ!

bunge orkid : ha ah murah utk sepasang oke tu.. hehe

al hakim : hehe oke2..

umie : yalah biasalah kta mpuan suka benda gtok hehe..

hahahah.. malu mek ;p


amni : hahahahah.. kmk mok tembam kedak ktk bh.. bok cute hehe..

haha gasak jak men ngn anak buah hahaha


ieja : haha.. cari yg ringan ckit baru nampak selesa, tak terasa pun berat

liza nora : hye liza hehehe.. cobalah yer.. ;)

miss nadira : ha ah kan.. kat kuching jer syg.. kat smnjg lagi byk kat sana.. hehe

laici kang ais : naper huhu pulak haha


ejant : hahha.. gud2.. hehe.. urwcm dear ;)


nava : hehe tQ!

kay-f : hahaah alhamdulillah sehat jer kay-f..

mestilah ingat, pesal tak ingat pulak.. suma org tunggu kay-f blogging balik..

jue : wowww!! 400??? ya baruk.. p cnun da mcm2 ow.. best gik..

My Life's Journey said...

Suka datang ctok lgik .. tangga pic kat atas ya hihihi ..

Redbloodsnow said...

yahh...alu jd gojes cdak berambut pjg curly curly gitu..hikkss.

haaa va, pa tggu gik. cepat la melaram dgn bulu mata palsu ya. pandey ktk pakey ow. mek x pandey..jelessssssssssssssssssssssss

YOUsoF said...

Nasib baik lelaki tak payah susah² nak sambung bulu mata. Biasa² pun ok.. ;D


Sambung rambut tu bukan berdoa ke hukumnya ek? (kalau salah bagitau ye)