Friday, January 13, 2012

garang?
















selepas beberapa hari asyik buat entri ttg budak tadika, byk yg beri komen ckp eva ni cikgu garang.. haha.. mana der garang, mayb disebabkan eva letak semua huruf besar dan tanda seru so nampak garang..snarnya eva cuma tekankan dialog tu...tak pandai lah nak garang dgn budak2..tak sampai hati.. kalau diorg senyum buatkan hati eva cair, kalau diaorg sedih, xdemood, xder confident buat eva kesian diaorg...  meh sapa2 nak jadi anak murid eva, garang ke tak.. kalau tak pandai eja sukukata sy rotan!! haha..














ini semua buku bacaan mereka utk setahun.. kene habiskan.. harap2 dpt.. sbb diaorg lemah sgt membaca.. terpaksa eva buat flashcard sukukata weekend ni.. back to zero again mcm level 2.. bcoz last year they dont learn anything  =_=' kesian..








semalam Zyash ada tanya pasal laptop lap.. eva lupalah nama benda tu.. letak jak lah laptop lap.. hehehe.. beli dekat parkson.. tahun lps pegi KL pernah tgk kat IKEA.. nak beli tp mahal.. yang ni eva beli rm39.. senang buat keja atau on9 dok kat sofa sambil tgk tv atau kat katel.. kadang2 malas nak dudok atas krusi..  kaki boleh melunjur atau pun dudok bersila..

















** saya tak garang.. cuma tegas.. kalau degil xnak dgr kata, besarkan mata jer diaorg dah takut.. ;p




16 comments:

Oppa Kudin Nz said...

waaaaaa. Garangnya cik eva.
Takot ni. Larikkkkkk...

Hanie Dew said...

Yeeee keeee tak garang...hehe. byk nya bahan bacaan dorg tu. Aku ngan budak budak kadang baik kadang aku garang.esp kat budak degil.
Kau kalo besarkan mata aku pun takut.hahahaha

A'ishah Kamaludin said...

eva, suka sgt blog eva yg baru ni.. lembut je mcm orgnya..

eVa said...

oppa : ahaha lari yer.. rotan menanti haha


hanie : haha.. senjata utk menakutkan budak2.. kalau tegor diaorg takut dgr sora eva.. haha


aishah : hehe.. makseh2.. tp xlah lembut sgt.. hehe

Uchi kay-f @hmad said...

RT:Hanie Dew said...
Yeeee keeee tak garang...hehe. byk nya bahan bacaan dorg tu. Aku ngan budak budak kadang baik kadang aku garang.esp kat budak degil.
Kau kalo besarkan mata aku pun takut.hahahaha ....


^-*

Uchi kay-f @hmad said...

eva ssh ke? alahai buat taw..klu tak..????


*ceh bole lagu tu kan...

SweetyMui2 said...

ktk taska ne bah?mcm cousin kmk aleeya jak yg lam gmbr 1st ya.hee

shandye. said...

lama tak singgah, tup2 dh layout baru. cantik.

anyways... jgn garang2 sgt ticher... nnt budak2 takut. hehehe...

=)

apix said...

he3 .. nak pergi blajar dengan cikgu eva ar .. kih3 ,,

selamat malam cikgu .. heee ..

Uchi kay-f @hmad said...

iyer cik eva..jawap sume soklan tu iyer..hrp maklum!

slmt menjwb..buat taw..salah atau tidak,itu tolak tepi!

okeh daa..gunite!!!

EyanaNoorAzlan said...

besarkan mata dh takut?? aie, nang ada power ktk tok..hihi..mek suka baca entri2 nok budak tadika ya..mok marah gney2 pn c jadik nk? hehe..

nite teacher eva..tata!

Kirana Johari said...

Awak cikgu rupanya..
harap2 awak dapat mendidik anak2 muda menjadi generasi yang baik...

Rozana Razali said...

seronok pulak jd cikgu. =)

My Life's Journey said...

Cantiknya dear .. tempat laptop ya .. yang buat cantik ya sebab ada bella ..miawwwwwwwwwwwwwwwww


hihi ..cda kitak garang dear ..tegas jak ..biasa ya mun jadi cikgu ..kenak tegas baru budak2 nak belajar :)

missnadira said...

sy bru nk tnye psl laptop lap kuning tu...dh terjwb..:P

eva garang ke? tak lngsung lah..hehe:P

aimie amalina said...

aahla
comel
kite plak minat
heheheehe ;p