Thursday, January 12, 2012

malam yg tenang..air kotak bunga, samboi merah n kropok boro


terasa pulak malam ni sejok dan rasa tenang.. tak berapa penat sgt hari ni berbanding hari2 yg lps.. slalu nya penat sbb byk keja kene buat balik dr tadika.. hari ni oke.. miss anas pun xder bg apa2 keja... 

sempat tadi pegi beli air kotak bunga, kropok boro dan samboi merah masa nak cucok duit kat kiosk shell.. saja nak beli, lama dah tak makan... boleh lah mkn tym blogging.. oh i love this feeling.. no stressful ;) 







samboi merah paling suka!! kalau time raya wajib cari ni dulu.. hehe..





(gamba taun lps : pegi buat facial kat ratu spa )

aisha, bila nak pegi spa lagi? asyik main tanya bila nak pegi dlm twitter.. tadi baru jer aisha dtg ke rumah kejap.. lama tak borak dgn aisha.. biasalah dia tanya mcm mana kerja kat tadika.. sbb adek ipar dia, fyzah pun keja kat tadika dgn eva.. fyzah ckp kat aisha , sy kuat gelak ahhaaahaha! takut pulak boss tadika terdgr.. tak prasan pulak.. nanti kene kontrol ckit.. ckit jerrr.. kekekee




 bella teman eva blogging.. 

sejak kebelakangan ni, bella asyik bermanja jer dgn eva.. sejok kot.. tak nak jauh.. BJ pun dah balik rumah aisha.. nanti lah bg bella check-in rumah aisha, main ngn BJ eh...


yeay esok jumaat, lusa cuti.. ;)




11 comments:

EyanaNoorAzlan said...

nyumm nyumm..kmk pn suka mkn samboi ya..paling best mun c da biji..ngappp bulat2 msuk dlm mulut..hehehe..

nite eva zZzzzzzzZz

Hanie Dew said...

Wah wah part mana ivy tolg taip tu. Hihihi.kopok boro tu biskut kan

Uchi kay-f @hmad said...

alahai manjenye si bella!

psst,cik eva romina yg baek hati emm err..klu sudi esok jengah blog sya iyer..okeh daa..

ZYASH said...

Comel ngan manja la bella. Eva, nak tanye, meja lappy warna kuning tu mcm mane?? Mcm selesa jer nampak.. Kalau tak keberatan, wat entry eh...

Original CikTeddy said...

kak eva,nk peluk bella kjap boleh?hehe

CHU MAJORFLAVA said...

same taste & favy.minak aik bunga ya jak mek x..hehe..lak berik buah asam ya gik mun lepak sama lak.

Nurul Ain Mohd Nasir said...

singgah n follow sini .. nak thu tk cm ne cara nk gune photoscape lg ??nti sya uat kn tuto lg ye ... lawat2 la lg di blog sya :) http://gadissirama-rama.blogspot.com/

qlah said...

omei nya bella :)

p/s: kan . kan . asyik hujan je sekarnag ni , rahmat Allah :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

untong la ada kucing... huhu

My Life's Journey said...

Hihi comelnya bella ..manjak nya ..simba c mau manjak gan kmk gik sejak nya di bedah ...

kali nya masih marah gan kmk sebab bagi nya dibedah kali ..nya c da babby ...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

aimie amalina said...

gagagaga
kenapa manjeeee sgt kocen tu
sap dok celah tiak
hehehehe
suke2


alahaiiii