Friday, January 27, 2012

selamat pagi manis!



selamat pagi semua


moga hari ini indah dan ceria.. ;) semalam masa nak tido sy tak brapa oke sgt.. hati memberontak.. tapi cuba utk tahan dr meletup atau cakap2 benda yang bukan2.. hanya sempat meluah 2-3 tweet.. drpd membiarkan ia lebih trok baik sy trus tidor.. sblm tidor sy berharap, bangun esok pagi semuanya oke seperti sediakala.. teringat my adek sara pernah pesan masa dia datang sini beberapa hari yg lepas


" pada permulaan hari kta mesti mulakan dgn perasaan BEST, baru kta rasa BEST sepanjang hari.. haha! (fikir positif) 'bunuh' saja semua rasa emo dan sedih.. tak layak utk kta melayan perasaan tu.. bangun dr tidor trus nyanyi sekuat-kuatnya " THE WHOLE NEW WORLDD~~~ alaa crita cartoon aladdin tu... tp nyanyi kena semangat biar sampai lari pitching mulut pun belum berus lagi.. hee.. but heyy its really funn!! ;;)


tapi tapi tapi tapi~~~ sebelum buat benda tu semua, baca doa bgn tido, solat suboh dan bc yaasin dulu..  (‎"Man kara'a yassin fi sadrinahar qudiat hawa ijuh" brg ssiapa mmbaca yassin pada permulaan hari maka setiap hajat akan dkabulkan..inshaAllah)  kan lebih elok, lebih manis, lebih afdal dan lebih sempurna.. hati baru tenang.. ------> peringatan utk diri sendiri  ;)


jom dgr lagu ni.. happy lovely sweet song utk pagi ni.. pendek jer lagu ni 1:23 minit.. enjoy!



weee... sweet sgt bf dia pujuk gf dgn lagu n gitar.. oh myyyy~~~~ well, every girls wants to be treated like a princess ;D




17 comments:

iizla said...

suka tengok GLEE...!!

salam kenal :)

Aidilx said...

selamat pagi untuk kitak..

Masz Sidek said...

perasaan kmk pun best juak hari tok...
sebabnya esok cutiii...
hehehe ;P

saye said...

Oh, sy akan cuba buat begitu nnti. Hee.. :)

Alieza Dayasari said...

Betul.. bangunlah dgn minda yg sihat.. seronok, bersemangat...
maka seharian kita akn rs bersemangta..
mind set lah katakan,

Jue said...

best best hr tok sy rs best sbb isnin selasa cuti
kak ya nxt week, isnin selasa cuti gik wuahaha

sYiRa LoKMaN said...

every girls wants to be treated like a princess ;D


like like :D

KizZ said...

Hihi...glee memang besh la...terbaik..

Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest

qlah said...

selamat petang eva syg , ehhehe .

maaf ye lama tak jenguk blog eva ,

peluk:)

Azuan said...

Knp smpai memberontak tu? :)

ciK LyndaWawa said...

semoga sentiasa ceria..oyeah...=]

Semut Senyum said...

bila cik semut tgok video tu, mula la nak berangan2... terima kasih untuk info yang nice.. dan positif. mula la berkobar2 nak bace yasin pepagi ni.. =)

Yumida said...

hohoho...mun kmk bgn tdo trus nyanyi kuat2...alu kenak tampa berapit oleh org di sebelah..hihi...bunuh jak! tok mek nolong! cucok! cucok!! k garpu!

EZAD AMIR said...

x dpt tgk vid tu sbb line slow..
tp nk komen gak..
hepy alwayz...hihi

Original CikTeddy said...

i wanna be that girl.haha

Hanie Dew said...

Pagi pagi pas baca doa tido dan minum air baru sedar sepenuhnya.heehe.pagi paling hepi bila sedar rupanya hari tu hari cuti.weeeee

[sutera kasih] said...

yeahhhh setuju..every girl mok yg sweet2 bahhh hehe