Thursday, March 15, 2012

menunggu kesayanganku

menunggu laptop kesayanganku siap direformat ptg ni, barulah sy boleh menjalankan tugas sbg blogger setia.. bukan main lagi ayat bahahaha.. huhu nak dekat seminggu.. xdpt nak bw dan tinggal komen.. pakai ni mmg leceh sgt.. uplot gamba tak leh.. nak bukak blog blogger byk2 xleh... complicated.. so mengharap sgt laptop siap hari ni.. weheeee... ni cuma dpt buat entri tanpa bergamba... xtau naper.. rajin tweet jer.. huhu k bye2.. follow my twitter eva_eleena bye2

14 comments:

Elih Japahar said...

Semoga cepat siap lah laptop tu hehe..format sinek? d saberkas kah?

Yui Light said...

Waseh...tok nang dah rindu mok blogging tok...kehkeh

Kathy Tuah said...

mun nak berblog, pakei laptop juak nyaman owh..

Yumida said...

kenak la ngn baby ktk..masok virus ka...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

smoga cepat sembuh.. :P

bli ipad la..hehe

AmirFX said...

Olaterdaah.. Patut juak jarang update.. Lenkali mun nak format laptop padah kmk.. KMk ada juak polah servis untuk laptop selain servis bertukar tangan.. haha.. Servis laptop nang ada servis lain ya sekda... :D

[sutera kasih] said...

olakasehnya..sik hal, mun laptop dh ok, sila blogwalking secara marathon :P

O CIKTEDDY said...

get well soon,dear lappy (♥♥,)

ZYASH said...

semoga lappy cepat sihat...

Alieza Dayasari said...

ermmm moga lappy anda cepat sembuh dan sihat walafiat. hehehehe

aReLaN said...

hohoho...patut la cikgu eva senyap je.sabar ye.nanti dah sihat laptop tu,leh la start tugas balik.

Hanie Dew said...

followed you dah..hehehehe..

laptop rosak.nape.virus eh..xpe.kitrg nantikan komen bertalu talu dr ko bila laptop dah sembuh. hhehehehehehe..

My Life's Journey said...

Umi doakan agar laptop dear selamat sampai ditangan dear ..rindu a gan laptopnya ..buat nebes jak kmk tek ..ingat bella cpulang agik hihi

HeNRieTTa JoSe said...

benda yang paling peningkan kepala rietta adalah apabila lappy rietta kena format....tension sesangat.....sebab gadjet2 yang kecik2 nie, xselesa sangat nak bw...huhuhu....