Tuesday, June 12, 2012

Awan Luar Biasa di Kota Kinabalu, Sabah.








"Awan pelik iaitu Awan Arcus terbentuk pada pagi 12 Jun..Ketika gambar diambil, cuaca stabil tanpa angin dan hujan... Namun begitu, menjelang tengahari, ribut kencang berserta hujan melanda seluruh kawasan Pantai Barat Sabah."--sumber NI KALI LAH

tahun lepas kwn sy pernah amik gamba masa terjadi awan Arcus dekat labuan.. Subhanallah..





25 comments:

Rann said...

peliksss ! >_<"

Syakir Rahman said...

menakutkan.... mcm ada mesej yg ingin disampaikan...btw, kalo photoshoot semart ni....huhuhu

Elysa Sofia said...

macam ada ciri2 ribut taufan je.. >,<

~Sweet Honesty~ said...

serammm mek tokk.. Allah maha mengetahui rahsia sebalik kejadian..

HeNRieTTa JoSe said...

Takutnye...macam nak taufan jew....

wan niahix said...

kacak upa awan ya...

tapi benda tok mst ada sebab nya berlaku...

perubahan cuaca or anything else...

hehe...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

Bobo said...

uish..seram lah tgk.. mohon jauh2kan perkara yg tak diingini..

Isyatilla Idris said...

Subhanallah.. takut je tengok.

aReLaN said...

uish..takut lak tengok.

Elih Japahar said...

Angin kencang dan hujan turut berlaku selepas awan terbentuk ni..line broadband kat kg pun tak dpt connect sbb cuaca yg teruk..

namasayatihah said...

wahh...amazing kn kejadian tuhan..;)

labuan sgt pns!!

Riena Haiqal said...

betul tu... semalam dapat tau tentang awan macam ni dari kawan juga... takut nya saya tengok..
hari tu kat labuan pun jadi macam tu... lepas tu baru angin kencang dan hujan lebat...

Ietams said...

seram gak tengok awan mcm tu

L@dyKichiMachiko said...

subhanallah..seram and takut jak diat lok.

My Life's Journey said...

Huuuuuuuuu ... takut umi ... pasti ada sesuatu yang ingin disampaikan ...

Hanie Dew said...

cantik dan unik dalam masa yg sama menakutkan.kita tak tau apa yg dia bawak.subhanallah.

[sutera kasih] said...

aok deng..nang masa tok awan pelik..masa tok ujan lebat angin kuat..mcm ribut huhu

Teenager Housemaid said...

uish..
subhanallah...
speechless...

Blog Panjang said...

siyes seram gile doh... kalau macam ni, taknak pegi sabah bha! kamek takut. nak pegi sarawak jelah. =D

Yousof said...

SubhanAllah.. Kalau dapat tengok depan² mata mesti speechless kuasa dua.


Ok akak rajin, kemungkinan adik turut rajin juga adalah tinggi.. ;P

Uchi kay-f @hmad said...

hanye dia yg maha mengetahui...

xila riston said...

uihhhh allah maha besar!!

Masz Sidek said...

takut kmk nangga bentuk awan ya... macam puting beliung jak... huhuhu... mintak2 dijauhkan nak sik bagus ya...

Zie Madini said...

nak pelik awan ya li. subhanallah...pelik tp kacak mek diat.hehehe. rupa kat lautan bergelora versi di langit, nk ow

Zie Madini said...

eh lupak pdh...mek nk ambik pic tok ah. nk share dlm blog mek juak. will credited back at this entry link ^_-