Saturday, July 28, 2012

Seminggu Sudah Kita Berpuasa



Assalamualaikum :) Selamat Pagi.. Alhamdulillah sudah masok semggu kta berpuasa.. hehe.. Harini baru dpt nak update..  cuma dpt approved comment2 yg rajin dtg jer.. tQ! ;)  sepanjang mggu agak bz.. kan dh ckp utk diri sy sendiri, masak d rumah jer weekdays utk berbuka dan sahur.. weekends baru boleh berbuka kat luar.. dan akhirnya hari ni dah masok sabtu.. weeeeeeee.. dptlah nak rehatkan diri sepuas-puasnya kat rumah.. kepala pun tak payah nak penat bekerja.. hee...



dlm mggu ni tadi, adek sy huzey, tba2 muntah.. bila dia bgn utk sahur trus dia pegi toilet nak muntah.. perut memulas dia ckp.. so dia nak sahur jugak tp muntah lagi.. risau jugak tgk.. so suruh dia rehat jer kat rumah.. after sy habis keja tgklah mcm mana.. tp lps balik keja, dia mmg xblh makan n minum.. skali dia minum trus muntah semua.. so trus bawa ke klinik..



rupa2 nya kemungkinan besar food poisoning.. dia xmkn pun makanan d luar sbb semua sy masak..  rupa2nya mlm sblm dia kena tu, dia minum susu kotak yang dah expired.. fuhh.. heran pulak budak ni xboleh detect bau susu dah basi  haha.... 2 hari masak bubur utk dia.. now dh oke alhamdulillah... 


Ke Klinik


  Lps balik dr klinik.. demam dtg balik dan xda energy langsung








18 comments:

Syakir Rahman said...

bnykkn makan kurma, insyaAllah sembuh cepat.. hehehe...

Riena Haiqal said...

semoga cepat sembuh yer Huzey.. lain kali tengok ar kan expired date dia... hehehehehe
comelnya buaya tu.. kalau ada kat Haiqal memang dia dah kerja kan dah..

Nurrul said...

Alhamdulillah semuanya kembali baik ! :)

Eh22 , dah 7 hari kita berpuasa ? Erm , takutnya dah hampir :/

Masz Sidek said...

semoga adik ktk cepat semboh...

aok ehh.. kedak berudu jak...
nak dua egek ya nak dah ada mata ya... baruk nampak kedak boyak... ;p

Rann said...

O tedah huzeyy. ktk jaga kesihatan juakk naa ~

^_^

HeNRieTTa JoSe said...

Alaaa kesian nyee...tapi susu klu smpan dlm peti sjuk...bru buka, blom baw lg..lpas seketika bru baw...

Kiut jew encik buaya...btl la...ada nmpak cam berudu.....

Yousof said...

Tengah hauss tak perasan kot bau susu dah lain macam..

harap dia cepat sembuh, dugaan ramdan namanya tu.


Sekali pandang nampak macam berudu, dua kali pandang pun tetap macam berudu. Lepas baca baru tau itu adalah buaya.. hihii

khairul akmal bin azman said...

x macam btk buaye pun.. hehe..
adik slh makan or minum tue..
kadang2 kat bazar.. diorang peniaga air tak masak..


so becareful semua warga bloggerjaya

elyna mirsada said...

mga adk eva cpt sembuh,btw cute buaya 2

amir aizat said...

mkn ubat ! haha

Azham Vsvc said...

Semoga Adik Eva cepat sembuh, sbb makanan akak dia masak mesti buat dia cepat sembuh hehehehe.....

Rajin ey Teacher Eva buat alat bantu mengajar hehe....jadi cikgu kena la kreatif dan rajin kan? heehe

Blog Panjang said...

caringnya kakak ni.. bagus bagus.. bila nak kahwin ? haha

L@dyKichiMachiko said...

Get well soon huzey.. bgsnya ada kakak mcm eva..caring sgtt. Bertuah bdn sesapa yg dpt jd laki ktk klak.. hehe

L@dyKichiMachiko said...

Get well soon huzey.. bgsnya ada kakak mcm eva..caring sgtt. Bertuah bdn sesapa yg dpt jd laki ktk klak.. hehe

MawardiYunus said...

byaknya anak boyo hahha

Bobo said...

cute2 lah berudu ni hehe..

ucupiza said...

take care too huzey..
cepat-cepat sihat

Herma Julianny said...

cam berudu jak??=D
tp nang kreatiflah..=)