Thursday, August 2, 2012

Saya Rindu Sangat







seyes! bila tgk gamba ni.. hati jadi sayu bila teringat dgn bella yang telah lama hilang.. rasanya bella dah bermanja dgn tuan baru.. ;'(  xpa....

lama dh xtgk gamba dan bc balik entri pasal bella.. mmg xnak tgk lagi.. kompom mata jadi berkaca.. sbb rindu...  tgk gamba karton atas ni pun dh cukup utk sy teringatkan bella balik... ;'(







selamat malam bella... wish u were here ;'( ;'(









29 comments:

milasharmila said...

ow tedah.. xpa.. sabar2.. harap nya sihat jak wlpn xtauk cney nya..

faridah nazurah said...

kesian bella.. xpe la kak.. sabar je la.

ViccMalarn said...

Adoi kak.. Sedeh kmk baca post tok..
Sikpa, sabar k kak.. Moga Bella comel ya slamat..

AmirFX said...

Olaterdah.. Beli pusak baru jak ataupun ktk adopt cicak tokek dari rumah perlindungan haiwan...

Cinta Misteri said...

Alorhh syiannya...eVa tk cari bella ke? Tkpe, bella psti dlindungi.

Thks doakn CiM. For u juga, goodluck on saturday. Next paper CiM on Tuesday.

Aku Mad said...

pusak tok kira peneman idup kta juak dikala sunyi, dan sgek juak kadang kala pusak k tempat kita membebel tah papa nak haha.. k kelai..

Elih Japahar said...

Appuu..rindu sgt ktk oo haha :) sabar ya eVa, mau pusak kmek kah..klak mek berik dgn eVa :P

khairul akmal bin azman said...

bella..!
get well ya..


nice header eva.

Yousof said...

Harap2 Bella selamat tak kira kat mana pun dia sekarang ni.. Jangan risau, orang Malaysia ramai yg sayangkan pusak.. ;)



*haha kalau eva dah ada ank sedara mmg la makcik, tp blm lg kan :p Tetap manis dgn tudung bawal.

Masz Sidek said...

oohh... tedak... lalu sik nemu bella...

Semut Senyum said...

Sabar ye eva.. nanti cari la pengganti bella... tak de la eva sunyi2 lagi.. =)

Nanan said...

aiee ng lom temu gik bella ka kak eva? mek ingat dah balit nya ria. huhu.

Yousof said...

*Lupa pasal harga masuk situ..

Mula² kitaorang masuk muzium samudera (kapal) tu dengan bayaran RM3 untuk dewasa.. keluar je dari situ terus masuk muzium TLDM depan dia, bila ditanya guna tiket yang sama tadi bole masuk tengok segala barang TLDM. Berbaloi-baloi. ;)

HeNRieTTa JoSe said...

Msih igt lg citer bella....eva cr la pnggantin bella...buat obat rndu....

Hasrina said...

sabar ye.

namasayatihah said...

ALooo..xmo sedih2 k dear...insyaallah ade org yg baik sdg jg bella dgn baik..;)

~Sweet Honesty~ said...

kelak ada pengganti bella naa... don be sad pls..

Cik Wani said...

sabar ye dear.. =(

O CIKTEDDY said...

la..bella x balek ke? cik pon dh lupe sejak bace entri dulu..sabar ye kak eva ^^

Herma Julianny said...

sabar ye...
mek hrp bella tgah berbahagia skrg..=)

Riena Haiqal said...

kucing saya pun dah hilang.. dah nak masuk sebulan dah dia hilang.. dia cuma tinggalkan anak dia jer..memang betul akan terasa rindu..tu sebab kita tak sanggup tgk gambar durang kan.. memang mata akan berkaca la jadinya...

elyna mirsada said...

sbr ye dear,hrp bella ok

Bobo said...

hilangnya tiada peganti..mesti byk kenangan dgn bella tu kn?

e F a said...

tedah lok eva, sik pa.. iboh d kenang agik kay...

wan niahix said...

sabar jk lh k...

iboh sedih-2...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

Hanie Dew said...

ala eva.jgn la sedih.ktrg yg dah kenal bella ni pun rindu kat dia.

Azham Vsvc said...

Sabar ya Eva...Bella dah jumpa keluarga baru la tu..mana tau dia dah jumpa kekasih baru...kena la ikut berpindah ke rumah si suami.

*okay tak lawak...sekadar nak menceriakan Eva hehe ;)

Nurrul said...

mm , sedihnya.. sabarnye kak Eva.. TAK ADA PENGGANTI YG SECOMEL BELLA KE ?

Zie Madini said...

tedah ktk. alu x temu-temu lah bella. mesti kenak ambik org nya. tedah bella, mesti nya rindu tak juak