Saturday, December 15, 2012

Esok Balik Kuching

good morning to all people!! yeayy esok balik kuchinggg!! dah semggu kat sini so time utk balik.. merindui adek2 disana dan geng dan rumah dan 15 ekor kucing dan kreta dan apa lagi, yes bunga!! xtauk adek ada siram ke takkkk.. mesti adek dgr ckp kakak dia kot..hehe

balik kuching nanti mesti rindu adek, kazen n givenchyyy kat KL ni..okelah bye.. nak p jalannn dulu.. esok baru fly to the sky.. daaaa






9 comments:

najihahfara said...

sedapnya nampak makanan tu

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Awak bercuti2 kemana tu..?

ahmad endo said...

Haha...pusak terer posing

kaizen said...

nape muke kucing tu cam bengang jer... mesti dia mjuk eva balik srwak x bwak dia....

Nick Nashram said...

kitak nampak biru la haritok
kacak na kitak aritok
huhu..baru belajar bhsa sarawak ngan kwn skt2..tak tau betul ke x tu..

Blog Panjang said...

is that persian cat? jom gaduh dengan kucing bengal saya. kita tengok sapa menang. kahkahkah

iffah imani said...

best dapat bercuti kamek xdpt cuti audit ajak22..

BuluMataPalsu said...

eva..kck bju ktk!!! mok juakkkkk!!! :)

Azham Vsvc said...

Nanti datang la lagi yea Eva heheh!!! Nak join lain kali huhuhuhu....