Friday, March 8, 2013

perempuan oh perempuan

excited bila kwn ajak p jalan.. belek2 baju nak cari baju apa nak pakai... mesti nak nampak cantek n lebih confident bila kluar dgn kwn... tengah belek2 "" hmmmm xda baju dh, baju dh abis dh".. semangat nak bjalan pun hilang.. xpaham lah jdi perempuan ni, baju pun pandai habis kan.. sedangkan baju dlm almari dh penuh bagai.. boleh buat kiosk kat curve..

kebanyakan perempuan cam gini tp taklah semua, yang sakit kepala nya boyfren atau suami.. sampai sejam nak tggu.. sbb pilih bj mmg lama.. mekap takyah ckp.. tp utk sy mekap xbrapa sgt.. cukup dengan foundation, eyeliner n lipbalm.. then tadaaa.. siap! but still baju menjadi masalah no 1..

skrg ni bj online melambak lambak.. follow sana sini.. instagram, facebook, blog.. perempuan jadi mangsa fashion.. duit pun cepat habis.. masyaAllah.. baru nak mengucap :p. okelah sampai sini jer.. saja nak meluah rasa hati seorg perempuan macam saya..

tips utk kurangkan shopping baju, pakailah mix n match.. be creative.. tp masalahnya sy tak brapa kreatif pun hmm oke bubyeeee





8 comments:

ahmad endo said...

cun ngan ktk ya...cita mkn2 gik..hehe

[sutera kasih] said...

kita mempunyai mslh yg sama..asal mok jln jk msti problem pilih baju, maka baju melambak selemari haha perempuan oh perempuan :P

elyna mirsada said...

sama la ngn ely..aduss....hehe

VivicMalarn said...

Mun selim kdak kak Eva senang mok macthing baju ya.. Baju ktak smua kacak2 kak .. :)

Nabilah Syahira said...

baju kak eva cantik! kak eva pun cantik! ;D

Dunia Realiti said...

Cantik :)

AmirFX said...

AMoi! Aihhh.. Pa kin boooolaaat pipi ktk...

Ari Isfuzzy said...

Nang bena ya mem... Sampe tension indah... hahahaha... Pa jakla? Herm... Macam kmk badan dh nait, byk bj k jalan lalu pakey tido jak.... adoi! Aptb...