Sunday, September 8, 2013

Manicure With Fyzah


Hari Sabtu yang lepas, fyzah bawa pergi manicure selepas kitaorang pegi kursus sama-sama.. Biasalah bendera jepon naik, dia mmg suka pegi manicure n cat warna kuku sikit. Saya tak pernah buat manicure.. Teringin tapi tak kesampaian.. Tak da orang bawa kot.. Tapi bila fyzah bawa ni pon, saya tak buat pulak.. Rasanya nak tengok dulu macam mana diaorang buat. Sebab macam rasa sakit bila diaorang kikis kuku, silap-silap kulit pon boleh kena kikis.. tak dapat nak bayangkan.. ** alaa sakit mcm kena gigit semut jer** Xpa, nanti nak buat jugak.. Suka bermain dengan kaler.. COMel!




KEdai yang COmel. 






Fyzah kata agak murah.. so Fyzah buat Classic Mani.. siap ada rendam kuku dia cakap...


terasa seperti dalam suasana rumah.. nak tido pon boleh kalau lama-lama tunggu.. :D silap-silap nanti tauke tu cakap "eyh kau ingat ni rumah engkau? baik jangan.. :D







fyzah sedang dilayan seperti puteri hehehehe.. 




saya dudok melayan instagram dan twitter.. nasib baik sejok dan selesa menunggu..



tadaaaaa!!  bersih, berkilat , kemas dan comel! kuku yang panjang memang sesuai buat manicure.. kalau jari pendek macam saya baik tak yah.. haha

okelah goodnight
** semua gamba kat atas malas nak letak watermark, masa untuk tido awal.. take care semua. :)






6 comments:

Elih J said...

Selesa layan twitter dan instagram hah..nasib baek sik tido haha..jumpa ktk dkat emart, tapi Eva sik nmpak kmek..

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta pown teingin nk buat mani and pedi...sj nk mnjakan dril..tpi rietta xmo warna...sj nk ksi kuku chantek...tpi kt sni xde...kena pergi jauh sket...bila jauh...mls larr nak pergi...

eMm@a Zaheera said...

best!

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

mat petang dear ..wahhhh lain dah rupa blog ktk yunk .. cantik ..muah2

best juak kedey ya yunk ..sekali sekala manjakan tangan n kuku ..pa salahnya (^_^)

Lieya Von Jay said...

comel

Kathy Tuah said...

jari kmk kontot -.-' x kacak mun polah mcm ya.. huhu~