Monday, October 28, 2013

The Stranger Housekeeper


Tajuk movie yang agak misteri.. Tapi jalam crita dia menarik.. Tertarik dengan drama korea ni sebab minat dengan heroin, Choi Ji Woo... Lakonan dia terkenal dengan drama air mata, Stairway Heaven.. Rasanya 7 tahun lepas dh tengok crita tu.. 10 kali tengok 10 kali nangis.. Memang best.. Rindu nak tengok lagi.


So cerita ni " The Stranger Keeper," pasal orang gaji yang aneh. Tak senyum, tak bersosial dengan sapa-sapa..Agak misteri jugak..  Sampaikan majikan pernah cakap, kalau dia diarahkan untuk bunuh, dia sanggup buat.. Dia ni memang pandai buat kerja rumah.. Semua benda dia pandai, masak,buat magik, jawab soklan kerja sekolah budak, lepas tu kemas rumah sampai bersih macam hotel.. Semua arahan dia akan ikut kecuali masalah peribadi.. Crita ni baru jer mula.. Setiap hari isnin dan selasa pukol 9 malam, channel ONE 393 astro.

Sekarang tengah melayan...
 



4 comments:

suterakasihyann.com said...

Kmk pkir apala juak yg stranger , drma korea duhal hehe

Muhammad Irfan said...

Cerita ini dia punya Iklan Nampak Menyeramkan je . Takut nak tengok haha .
Jom Mari Singgah Blog saya :)

http://i-irufan.blogspot.com/

HeNRieTTa JoSe said...

Mcm menarik...tpi rietta xpsg astro kt rumah cni...

uchi kay-f Ahmad said...

org kata klu sllu tingu citer korean ,nnti reti ckp korean tahu!!!

anneyoungg !!!