Tuesday, August 26, 2014

Life


In sya Allah..
Setakat yang mampu..
Aku tak lah sehebat yang lain..
Sekejap aku jatuh sekejap aku bangun..
Kalau aku jatuh, aku harap aku dapat kawal emosi aku.. 
Mudah saja aku luahkan pada sesiapa akhirnya org tahu kelemahan aku.. Aku tak suka.. baru aku sedar..  Menyesal tak guna. Sepi kemudian, terapi untuk diri sendiri. Kemudian aku akan bangun balik.. Merdeka!

Things will get better and better, just need a little more time.. Thats LIFE..

ini bukan dlm mood kesedihan.. Hanya salah satu terapi bagi aku. *smile*

5 comments:

Muhammad Syazwan Norhalik said...

salam kemerdekaan eva.. lama tak menjengah sini ^^

☆Lady Zahraa☆ said...

Sabar dear, don't push or stress yourself. Enjoy life coz you only live once!

EyqaLuvender said...

salam sis eva...rindunye...how r u???

[sutera kasih] said...

since kmk rasa dh mcm 'hilang' tempat meluah (sahabat) (sik ilang pun, perasaan jak rasa), kmk dh lamak sik meluah dgn kwn, kmk lebih memilih mendiamkan dirik or bermonolog dirikpun, ngadu dgnNya jak, banding zaman marek, suka luah2 ngn kwn, even ngn org baruk kenal..dpt rasa perbezaan ya..sik semestinya sik luah ngn manusia, kita sik tenang..depends dgn dirik kita juak how to motivate dirik sndirik..

pa2 pun, yakin boleh hehe

Semut Senyum said...

evaaaaaaaa............. sama mcm kite laa eva.... terapi ini... seperti kata2 mu eva
"Mudah saja aku luahkan pada sesiapa akhirnya org tahu kelemahan aku.. Aku tak suka.. baru aku sedar.. Menyesal tak guna. Sepi kemudian, terapi untuk diri sendiri. Kemudian aku akan bangun balik.. Merdeka" itu yang suda lama kite rasa eva...

hari ni baru perasan...
kita manusia, sbb tu masih sama. =D